Philips podkręca Hue
– Jest to pierwsza kampania wprowadzanego w Polsce systemu Philips Hue, dlatego skoncentrowaliśmy się na przedstawieniu możliwości tego inteligentnego oświetlenia i budowaniu świadomości obecności produktu na rynku – mówi Anna Jackowicz, Marketing Communication Manager w Philips Lighting. – Skupiliśmy się przy tym na precyzyjnym dotarciu do głównej grupy docelowej, którą stanowią użytkownicy urządzeń mobilnych – dodaje.
Zobacz również
Na potrzeby promocji systemu Hue zaadaptowane zostały globalne spoty reklamowe, a hasło kampanii brzmi: „Podkręć życie z Hue“. Cztery rodzaje spotów podkreślają różne aspekty inteligentnego oświetlenia: ogólne zastosowanie systemu w domu, aranżowanie światłem dla wzmocnienia wrażeń, wykorzystywanie Hue do poprawy nastroju oraz geolokacji jako sposobu na zdalne sterowanie światłem.
Hue promowane jest w mediach społecznościowych (Pinterest, Instagram), z naciskiem na Facebook, zarówno na profilu Philips Moc światła, jak i w ramach kampanii reklamowej. Najbardziej intensywna kampania obejmuje urządzenia mobilne i prowadzona jest w ramach portali newsowych, biznesowych, wnętrzarskich, nowych technologii i podróżniczych. – System Hue sterowany jest z poziomu urządzenia mobilnego, dlatego siłą rzeczy najważniejszym odbiorcą działań promocyjnych jest użytkownik, dla którego stanowi ono nieodzowny element życia – prywatnego i zawodowego. System Hue daje bowiem nieograniczone możliwości mobilnego sterowania światłem zarówno w domu, jak i – dzięki geolokacji – z drugiego końca świata – uzupełnia Anna Jackowicz.
W sieci Multikino emitowane są 10-sekundowe spoty sponsorskie przed seansami nowego filmu o Jamesie Bondzie, a w Kinads – 30-sekundowe spoty reklamowe. Jednocześnie jeszcze w listopadzie – na miesiąc – stanie na lotnisku im. Chopina specjalna strefa Hue, gdzie podczas kilkuminutowych sesji podróżujący będą mogli przetestować samodzielnie możliwości systemu. – Taka strefa doskonale nam się sprawdziła podczas tegorocznego Carnavalu Sztukmistrzów w Lublinie, na którym mocno przeplataliśmy ze sobą komunikację w social media i experiential marketingu, jako możliwości osobistej interakcji z nowym produktem – wspomina Łukasz Maroszczyk, Digital Marketing Manager w Philips Lighting. – System Philips Hue jest bardzo wdzięczny do testowania. Już 5 minut wystarczy, by pokazać niezwykle szeroki wachlarz zastosowania tego inteligentnego rozwiązania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach działań PR zorganizowane zostały spotkania prezentujące system i produkty Hue w nowym warszawskim – i pierwszym w Polsce – Showroomie Philips. W testach uczestniczyli m.in. dziennikarze technologiczni oraz mediów wnętrzarskich. W tym samym Showroomie nagrane zostały sceny z lokowaniem produktu Hue do jednego z odcinków programu „Remont w 48 godzin“, emitowanego w telewizji Domo+.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampanię Digital zaplanowała firma Carat, kreacje reklamowe na FB przygotowała agencja Socialyze, a za działania PR oraz adaptację spotów odpowiada Empty Room.
Kampania odsyła do strony internetowej.