Korzyści ze współpracy będą obopólne. Najlepsze telewizory marki Philips będą wykorzystywane przez inżynierów dźwięku Abbey Road Studios podczas produkcji muzycznych – do edycji i masteringu materiałów. Philips TV uzyska z kolei możliwość testowania i rozwoju swoich produktów w najbardziej wymagającym środowisku.
Obie marki będą też współpracować, organizując wspólne promocje i wydarzenia, aktywności w mediach społecznościowych, a także inne działania marketingowe, w tym ekskluzywne eventy w kultowych studiach Abbey Road w Londynie.
Zobacz również
Nagrody Abbey Road Studios za fotografię muzyczną
Jednym z pierwszych wspólnych projektów w 2022 roku będzie wsparcie przez Philips TV nowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards. Stanie się on corocznym, międzynarodowym konkursem fotografii muzycznej, pozwalającym celebrować wyjątkowe wydarzenia muzyczne roku oraz fotografów, którzy je uchwycili.
Możliwość pokazania zarówno najmniejszego, jak i największego wydarzenia muzycznego w najbardziej realistyczny i wciągający sposób jest niejako zapisane w DNA telewizorów Philips OLED+ Ambilight. Dlatego marka Philips TV będzie wspierać tworzenie tych treści, sponsorując kategorię Live Music Photography Award. Jej zwycięzca będzie mógł cieszyć się doskonałym obrazem i dźwiękiem z wielokrotnie nagradzanego 55-calowego telewizora Philips OLED+936.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
TP Vision i Abbey Road Studios współpracowały już ze sobą przy kilku wyjątkowych występach na żywo światowych klasy artystów, m.in. wiolonczelistki Sheku Kanneh-Masonto. Specjalnie zaprojektowane światło i dźwięk umożliwiły maksymalne wykorzystanie funkcji Ambilight, dzięki czemu uzyskano wyjątkowy obraz i dźwięk, które zapewniają niepowtarzalne wrażenia wizualne.
Partnerstwa z kultowymi europejskimi markami, które podzielają naszą pasję do jakości wykonania, stały się częścią naszej tożsamości. Cieszę się, że będziemy kontynuować współpracę z Abbey Road Studios, a także – sponsorując konkurs Music Photography Awards – wspierać tworzenie najlepszych treści. Jestem też dumny, że TP Vision i Abbey Road Studios podzielają wartości najwyższej jakości obrazu i dźwięku – powiedział dyrektor marketingu TP Vision, Martijn Smelt.