TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Phillips-Medisize rozpoczyna współpracę z ContentHouse

ContentHouse rozpoczyna stałą współpracę z Phillips-Medisize, dostawcą innowacyjnych produktów oraz rozwiązań dla branży farmaceutycznej, urządzeń medycznych i diagnostyki. W ramach współpracy agencja zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji digital w oparciu o content marketing.
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

Na realizowane działania składa się między innymi budowa serwisu phillipsmedisize.pl, a także stworzenie w jego obrębie chatbota rekrutacyjnego, który dzięki swojej atrakcyjnej formie będzie wsparciem w zakresie rekrutacji do zakładu produkcyjnego powstającego w Siemianowicach Śląskich.

Do zadań agencji należy również planowanie oraz realizacja kampanii mediowych, w tym uruchomienie kanałów komunikacji w social mediach na takich platformach jak: Facebook, LinkedIn, Instagram oraz YouTube.

Kolejne ważne elementy prac ContentHouse to działania z zakresu performance content marketingu, employer brandingu i social media. Zespół ContentHouse zajmuje się również tworzeniem serii artykułów o charakterze edukacyjnym. Za opracowanie specjalistycznych treści na stronę odpowiada doświadczony zespół dziennikarzy agencji ContentHouse, wyspecjalizowanych w branży medycyny i farmacji.

– Phillips-Medisize Poland zdecydował się na współprace z ContentHouse po bardzo profesjonalnym przedstawieniu oferty wsparcia działań marketingowych, która została „uszyta” na miarę naszych potrzeb. Celem współpracy jest wypromowanie marki Phillips-Medisize Poland, szczególnie na rynku lokalnym, jako pracodawcy z wyboru, ale również wiarygodnego partnera biznesowego. Agencja jest elastyczna i dostosowuje się do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Z pełnym przekonaniem mogę polecić ContentHouse jako rzetelnego partnera biznesowego – mówi Agnieszka Zbierzchowska, HR Manager w Phillips-Medisize.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Powierzenie ContentHouse misji formowania strategii i obsługi komunikacji digital Phillips-Medisize to dla nas wyraz najwyższego zaufania ze strony Grupy Molex. Firma ta do tej pory nie prowadziła żadnych działań marketingowych na rynku europejskim, więc wspólnie z zespołem Phillips-Medisize będziemy w naszym kraju przecierać marketingowe szlaki na naszym kontynencie – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Po stronie agencji działania prowadzone są przez zespół PR & content marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań strategicznych oraz ich taktyczną egzekucję odpowiedzialny jest Przemysław Henzel, natomiast koordynacją współpracy z klientem zajmie się account manager, Wioleta Zimmer.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się