fot. Facebook
Wielokrotna medalistka mistrzostw Polski i Europy w karate, dietetyczka, trenerka, businesswoman, żona Roberta Lewandowskiego – Anna Lewandowska – od niedawna może cieszyć się kolejnymi sukcesami. Założona i prowadzona przez nią od 2019 roku marka kosmetyczna Phlov by Anna Lewandowska, nawiązała kolejne duże i istotne współprace – z Rossmannem, Sephorą oraz Intimissimi.
Zobacz również
W portfolio Phlov do tej pory znajdowały się produkty pielęgnacyjne do twarzy, ciała i włosów oraz produkty kosmetyczne, a także perfumy: dwa zapachy kobiece i jeden męski. Ostatnimi czasy na półkach drogerii Rossmann można znaleźć trzy nowe warianty sygnowane nazwiskiem Lewandowskiej: Chase The Sun, No Stylist oraz Full’Moon Light, który stanowi subtelniejszą wariację znanego już wcześniej zapachu Full Moon’Light Intense.
Każda z wymienionych kombinacji zaczerpnęła inspiracje ze świata natury: aromaty kwiatowe i owocowe przeplatają się z nutami drzewnymi. Elementami uzupełniającymi poszczególne zapachy są natomiast subtelne dodatki w postaci wanilii, białego piżma, jaśminu, pomarańczy i neroli, a także aromaty tytoniowe i różane.
W Sephorze z kolei odnajdziemy najnowszą linię Phlov z kosmetykami o działaniu przeciwstarzeniowym z linii RENEW PRO. Klientki znanej perfumerii zyskają dostęp do kosmetyków naturalnych i profesjonalnych, które w odpowiednim połączeniu stworzą kompleksowy rytuał pielęgnacyjny – poranny i wieczorny. W proponowanym zestawie znajduje się 6 produktów zamkniętych w eleganckich, głównie szklanych opakowaniach: emulsja do mycia twarzy, serum z ceramidami, krem do pielęgnacji wrażliwej okolicy oczu, przeciwzmarszczkowy krem z filtrem SPF 50, a także krem remodelujący z retinolem na noc.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wszystkie receptury zostały opracowane tak, aby nie tylko zagwarantować wymagającej skórze pielęgnację na najwyższym poziomie, ale również po to, aby zminimalizować widoczne skutki upływu czasu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ostatnią, ale nie mniej ciekawą współpracą, jaką w ostatnim czasie nawiązało Phlov, jest połączenie sił z Intimissimi. Wspólnym mianownikiem dla obu marek jest troska o kobiety – niezależnie od wieku, trybu życia czy pełnionych ról.
Jedwabne, romantyczne i zmysłowe propozycje od Intimissimi doskonale komponują się z kosmetykami Phlov, stanowiąc prawdziwą celebrację kobiecości. Takie połączenie to idealny pretekst do tego, aby każdego dnia zatrzymać się chociaż na chwilę i pomyśleć z troską o samej sobie.
Wszystko po to, aby kobiety mogły poczuć się jeszcze lepiej we własnej skórze, a co za tym idzie – odnaleźć wewnętrzną siłę do podejmowania kolejnych wyjątkowych wyzwań.
Wszystkie produkty będące efektami współpracy Phlov by Anna Lewandowska z sieciami Rossmann, Sephora oraz Intimissimi są dostępne w sklepach stacjonarnych, a także na stronach internetowych marek.
PS Anna i Robert Lewandowscy ponownie ambasadorami ogólnopolskiego programu Szkoły Pełne Talentów
Lidl Polska po zeszłorocznym wielkim sukcesie akcji „Szkoły Pełne Talentów”, zamierza ją powtórzyć podczas zbliżającego się roku szkolnego. Ponownie ambasadorami programu będą Anna i Robert Lewandowscy. W zeszłym roku do projektu włączyło się ponad 10 600 polskich szkół, którym Lidl Polska przekazał prawie 40 tysięcy nagród.
PS2 Rusza kampania wizerunkowa marki rowerowej STORM z udziałem Ambasadorów – Roberta i Anny Lewandowskich
17 maja br. marka rowerowa STORM wystartowała z pierwszą kampanią wizerunkową, której bohaterami są jej Ambasadorzy – Robert i Anna Lewandowscy.