Phyto2GO to nowoczesna i wygodna propozycja w formie napoju dla osób codzienne dbających o zdrowie. Ta niepozorna butelka ze specjalnym korkiem, kryje w sobie ogromną moc. Do uprzednio przefiltrowanej wody dodawany jest koncentrat, uwalniany po odkręceniu korka. Zawiera on witaminę C pochodzącą z aceroli, cynk oraz kompleks z owoców jagodowych. Rośliny i owoce użyte do produkcji napoju są uprawiane na organicznych farmach Nutrilite.
Serwis phyto2go.eu, w całości poświęcony produktowi, promowany jest we wszystkich krajach Europy, w których obecny jest Amway. Na potrzeby kampanii promocyjnej agencja INSIGNIA przygotowała interaktywny film, który ma niecodzienną formę. Na stronie insignia.pl/phyto2go-amway dostępny jest również making of reklamy.
Zobacz również
Materiał można zobaczyć w dwóch odsłonach – pesymistyczną i optymistyczną wersję dnia pracy w biurze. Ta druga pojawia się po naciśnięciu przycisku „P” na klawiaturze – mówi Tomasz Michalik, Business Development Director w Agencji INSIGNIA. – Cieszymy się, że film promocyjny, nad którym pracowaliśmy, po fazie testów na trzech rynkach europejskich, emitowany jest obecnie w całej Europie. To dla nas ogromne wyróżnienie pieczętujące dobry początek współpracy z Amway.
Hasłem promujących Phyto2GO jest „Z myślą o życiowych zakrętach”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nasz nowy produkt Phyto2GO jest fantastycznym rozwiązaniem dla osób, które są w ciągłym biegu i potrzebują prostych, efektywnych rozwiązań. Sam produkt, dzięki specjalnemu, opatentowanemu korkowi, powoduje efekt WOW. Takiego też rezultatu oczekiwaliśmy po filmie promocyjnym – mówi Anna Hałaczkiewicz, Senior Social Media Project Leader Europe, Amway. – Dzięki fantastycznej współpracy z agencją Insignia udało nam się stworzyć świetny materiał, pokazujący, jak wygląda świat „z” oraz „bez” produktu, idealnie przemawia do naszej grupy docelowej oraz wzbudza ogromne zainteresowanie, nie tylko w świecie Amway.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Amway to jedna z największych na świecie firm sektora sprzedaży bezpośredniej. Jednocześnie jest to firma rodzinna, która ceni i traktuje każdą współpracującą z nią osobę, jako partnera w drodze do sukcesu. Amway został założony w 1959 roku przez długoletnich przyjaciół i partnerów biznesowych, Richa DeVosa i Jaya Van Andela. W 2014 roku całkowite obroty firmy osiągnęły poziom 36,5 miliarda złotych. Obecnie Amway działa na ponad 70 rynkach na całym świecie.
W ramach prowadzonych działań agencja INSIGNIA odpowiada za pomysł, kreację oraz realizację filmu. Film promujący został przygotowany przez dom produkcyjny ISTV na zlecenie agencji INSIGNIA.