Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie funkcjonować w branży modowej? Jak wystartować z nowym biznesem w tym segmencie? Czy zmiany, jakie wywołała epidemia Covid-19 są stałe i jak wpłyną na zachowania klientów i ich preferencje? Odpowiedzi na te wszystkie pytania można odnaleźć na Konferencji „Moda a biznes”, która odbędzie się 12.06.2021 w CAL Centrum na Przedmieściu we Wrocławiu. To jedyne takie cykliczne wydarzenie na Dolnym Śląsku, jedno z niewielu w Polsce, a czerwcowy event odbywa się już po raz piąty. Organizatorzy mają na celu propagowanie wiedzy o tej branży, a także promowanie idei i potrzeby ciągłego rozwoju. Chcą również przekonać, że moda to nie tylko dobry wygląd, lecz przede wszystkim szeroki segment gospodarki, w którym odnoszą sukcesy ci, którzy podążają za nowinkami związanymi z trendami, promocją i technologią w tym sektorze.
Konferencję otworzy Joanna Głowacka, właścicielka agencji SPOT Management, która opowie o partnerach czerwcowej edycji, a także o idei samego wydarzenia. Podczas konferencji swoją wiedzą na temat różnych aspektów działalności w branży fashion opowiedzą znamienici prelegenci.
Zobacz również
Harmonogram wydarzenia:
- godz. 12.15 Otwarcie konferencji, Joanna Głowacka, SPOT Management
- godz.12.30 Panel dyskusyjny „Zmiana modelu zachowań zakupowych w czasach i po epidemii. Czy faktycznie?” Paneliści: Ewelina Salwuk-Marko Feszyn.com, Przemysław Srogosz Lumpsetter, Michał Pawlik MOOQ, Dawid Tymiński Dandycore
- 13.30 Izabela Błażowska, Spełniona.pl „Projektowanie zmiany zawodowej. Jak znależć swoje miejsce w nowej branży i wykorzystać w niej swoje doświadczenia”.
- 14.00 Joanna Głowacka, Spot Management „Przegląd prasy – covid a branża mody”
- 14:30 PANEL dyskusyjny „Aktualne funkcje i zadania mody vintage”. Przemysław Srogosz Lumpsetter, Katarzyna Rutowska Breslauerin.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Konferencja rozpoczyna się o godz. 12.00 w części eventowej CAL Centrum na Przedmieściu, ul. Prądzyńskiego 39a, Wrocław
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie wydarzenia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing