„W Orange zapanował właśnie trend na sprzęt. Osoby, które zdecydują się zamówić teraz telewizję z Neostradą lub szybką Neostradą mogą wybrać dla siebie jedno z pięciu atrakcyjnych urządzeń za symboliczną złotówkę.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis, i dodała:
”Kampania rozpoczyna się 1 września i przypada na okres wzmożonych zakupów związanych z rozpoczynającym się rokiem szkolnym. Dostęp do Internetu jest już koniecznością w domu każdego ucznia, czego pełną świadomość mają Serce i Rozum, których właśnie posłaliśmy do szkoły.”
Zobacz również
Spot telewizyjny ukaże się w kanałach należących m.in. do stacji: TVN, TVP, Polsat oraz w Orange Sport. W przypadku radia reklamy będą emitowane na falach rozgłośni: PR3, RMF na Maxxxa, ZET, Złote Przeboje, Rock Radio, TOK fm, Eska sieć, Vox oraz Wawa.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Anna Cudna (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film IT! Produkcja, postprodukcją obrazu Platige Image, a postprodukcją dźwięku Studio Genetix. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing