Blogerzy już wybrali fundacje, które w ich imieniu łącznie otrzymają od Tesco dodatkowe 10 000 zł.
Tesco już od 7 lat angażuje się w program, którego celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom w przetrwaniu zimy. Wcześniej zgromadzone w akcji środki trafiały do schronisk, tym razem pomoc otrzymają fundacje i stowarzyszenia wybrane przez internautów i blogerów.
Zobacz również
Akcję #FOTAdlaPSAKOTA wspiera 5 polskich znanych blogerów, którym los bezdomnych i cierpiących zwierząt nie jest obojętny.
Ambasadorami akcji są:
Paweł Bielecki i Elvis – zwariowany pies rasy Parson Russell Terrier
Iwona Stepajtis i Fado – pies, który wspólnie ze swoimi opiekunami zwiedza Polskę
oraz jeździ na wakacje za granicę
Magda Kuflińska oraz Rysiek i Marchewka – dwa piękne rude koty, od których nie można oderwać wzroku
Anna Samsonowicz i Grappa – błękitnooki psi anioł, towarzyszka życia, mix alaskan malamute i siberian husky
Maja Sieńkowska, Maciek Pietrukiewicz oraz Batman i Lucy – para kotów pieszczochów
10 tysięcy powodów, żeby pomóc zwierzętom
W ramach akcji #FOTAdlaPSAKOTA 10 organizacji otrzyma środki finansowe, a o ich wysokości zadecydują internauci. Natomiast dodatkowo, pięć wybranych fundacji otrzyma jeszcze kwotę 2000 złotych. Dzięki temu aż 10 000 złotych wesprze zwierzęta z organizacji biorących udział w charytatywnej akcji Tesco. Blogerzy zdecydowali już, komu zostanie przekazane dodatkowe wsparcie finansowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Paweł Bielecki (www.pawelbielecki.in) wybrał tarnowską Fundację Zmieńmy Świat, blogerka – Bazyl Lia, czyli Anna Samsonowicz (aprzypinka.pl) Fundację Primum z województwa mazowieckiego, blogerzy Maja Sieńskowska (www.wieczniezaczytana.pl) i Maciej Pietrukiewicz (Boomer – wszedoblogerski.blogspot.com) krakowską Fundację Stawiamy na Łapy, Iwona Stepajtis (psiewedrowki.pl) warszawską Fundację Psiegrane marzenia oraz Magda Kuflińska (rudomi.pl) toruńskie Hospicjum dla Kotów Bezdomnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Serce okaż – zwierzaka pokaż
Akcja #FOTAdlaPSAKOTA rozpoczęła się 22 stycznia i potrwa do 11 lutego 2015 roku. Internauci wykonują zdjęcia ze swoim czworonożnym przyjacielem i publikują je za pomocą aplikacji znajdującej się na stronie www.fotadlapsakota.pl. W ten sposób wspierają zwierzęta w czasie zimy.
W ramach akcji #FOTAdlaPSAKOTA przesłano już ok. 2000 zdjęć pupili. Wśród nich są głównie psy i koty, ale także papugi, króliki, świnki morskie, a nawet jeże. Na każde przesłane zdjęcie można oddawać swoje głosy. Następnie jury konkursu spośród finalistów wybierze dziesięć najbardziej kreatywnych fotek. Laureaci akcji #FOTAdlaPSAKOTA zostaną nagrodzeni bonami od firmy Tesco, a dodatkowo każdy autor najlepszego zdjęcia wybierze organizację, która otrzyma środki finansowe na pomoc dla swoich podopiecznych. Zwycięzcy konkursu #FOTAdlaPSAKOTA rozdysponują aż 35 000 PLN. Kwota ta pochodzić będzie z zysku ze sprzedaży karmy marki własnej Tesco.
W akcji #FOTAdlaPSAKOTA uczestniczą lokalne fundacje i stowarzyszenia, które w skuteczny sposób pomagają i zwracają uwagę na mniej znane problemy, jak pomoc starym zwierzętom, ptakom, a nawet jeżom. Wśród nich są: Stawiamy na Łapy, Czarna Owca Pana Kota, Fundacja Azyl Nadziei, Fundacja Felis, Stowarzyszenie Chełmska Straż Ochrony Zwierząt, Fundacja Primum, Fundacja Zmieńmy Świat, Kocie Hospicjum, Psiegrane Marzenia, Fundacja Pomocy Zwierzętom Chatul.
Patronami medialnymi akcji są portal ZPAZUREM.pl, miesięcznik „Przyjaciel Pies” oraz magazyn KOCIE SPRAWY.
Więcej informacji o akcji #FOTADLAPSAKOTA można znaleźć na stronie.