Pieczenie ciasta nie musi być mąką – wystartowała wielkanocna aktywacja konsumencka marki Dan Cake

Pod takim hasłem marka Dan Cake ruszyła z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.
O autorze
0 min czytania 2021-03-18

Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności i świadomości produktów z oferty wielkanocnej oraz wsparcie systematycznie prowadzonych działań wizerunkowych.

Głównym punktem aktywacji jest konkurs, organizowany na fanpage’u marki Dan Cake. Zadaniem uczestników jest podzielenie się własnymi, zabawnymi historiami dotyczącymi problemów z wypiekaniem ciast. W ramach konkursu marka nawiązała współpracę z Magdaleną Kostyszyn, która promuje go na swoim profilu ChPD z blisko 1 mln obserwujących. Pozwoli to znacząco zwiększyć rozgłos kampanii – estymowany zasięg w social mediach przewiduje dotarcie do aż 2 240 000 użytkowników.

Za koncept i realizację aktywacji odpowiada agencja 19 Południk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj