Jak wynika z badań, coraz więcej osób zwraca uwagę na swoje codzienne nawyki mające wpływ na środowisko – obecnie aż 86% Polaków korzysta z toreb na zakupy wielorazowego użytku[1]. W odpowiedzi na ten trend Kaufland robi kolejny krok w kierunku strategii dotyczącej redukcji zużycia tworzyw sztucznych REset Plastic, wprowadzając do oferty materiałowe woreczki wielokrotnego użytku na pieczywo.
Klienci sklepów Kaufland z całej Polski mogą zaopatrzyć się w woreczki wielokrotnego użytku do przechowywania pieczywa. Zostały one wykonane w 100% z materiału pochodzącego z recyklingu, co potwierdza certyfikat GRS – Global Recycled Standard. Woreczki posiadają praktyczne, ściągane sznurkiem wykończenie, a także okienko, przez które sprzedawca może zobaczyć, jakie dokładnie produkty się w nim znajdują. Można je prać i wielokrotnie wykorzystywać. Woreczki nadają się także do recyklingu.
Zobacz również
Koszt pojedynczego woreczka wynosi 7,99 zł. W asortymencie sklepów Kaufland od kilku lat znajduje się również woreczek wielokrotnego użytku przeznaczony na owoce i warzywa.
Wprowadzenie nowego produktu, który pozwoli zredukować zużycie papierowych oraz plastikowych toreb przeznaczonych do pakowania wyrobów piekarniczych, jest jednym z działań sieci Kaufland w ramach strategii Grupy Schwarz REset Plastic. Zgodnie z jej założeniami do 2025 roku zużycie tworzyw sztucznych w całej Grupie zostanie zredukowane o 20%, a 100% opakowań marek własnych będzie w jak największym stopniu nadawać się do recyklingu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
[1] Raport Wiedza Polaków o recyklingu odzieży, Wtórpol, 2021
Słuchaj podcastu NowyMarketing