Nowa wersja wprowadza liczne zmiany. Wykonana jest w natywnym interfejsie iOS i Androida i zawiera zupełnie odmienioną architekturę informacji. Zmianie uległa cała wizualna komunikacja z klientem, sposób prezentowania ważnych danych na koncie oraz proces uruchamiania nowych usług. Innowacje zostały wprowadzone w myśl zasad projektowania skoncentrowanego na zachowaniu użytkownika mobilnego (’mobile-first’).
LoveMobile była odpowiedzialna za kompleksowe zaprojektowanie nowej wersji Play24 na featurephone’y, touchphone’y i smartfony – zarówno w formie aplikacji jak i dedykowanych stron mobile web.
Zobacz również
– To był ambitny projekt. Dzięki otwartości Play’a stworzyliśmy innowacyjne, piękne i kompleksowe rozwiązanie. Osobiście uważam, że to najładniejsza tego typu aplikacja w naszej części Europy – stwierdza Marcin Zaremba, Head of Business w LoveMobile (Grupa o2).
– Nowa aplikacja Play24 jest piękna, cudowna i pachnąca nowością – mówi Marcin Gruszka, Rzecznik Play – Wykorzystuje najlepsze wzorce projektowe dla aplikacji mobilnych, dostarczając maksymalną użyteczność przy wysokiej estetyce. Funkcjonalnie oczywiście jest to dalej Play24, więc użytkownicy poprzedniej wersji natychmiast się w niej odnajdą, ale myślimy, że paroma rozwiązaniami zaskoczy nawet technologicznych wyjadaczy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell