Kadr ze spotu Dawida Napierały. Fot. Sara Napierała
Wzruszający film, który od niedawna można oglądać w Internecie, zdążył zebrać pozytywne recenzje i zaskarbić sobie życzliwość widzów. Jego autorem jest młody, trójmiejski twórca, Dawid Napierała, który odpowiada zarówno za scenariusz, jak i za reżyserię. Projekt to praca powstała na konkurs Papaya Young Directors umożliwiający młodym twórcom realizację swoich pomysłów dla największych marek (w tym wypadku dla firmy Mastercard). Do tegorocznej edycji konkursu przystąpiło ponad tysiąc osób w wieku od 18 do 35 roku życia. Tylko dwudziestu z nich, w tym Dawidowi Napierale, udało się dotrzeć do finału, w którym – na postawie zaproponowanych wcześniej koncepcji – mogli zaprezentować przed jury 60-sekundowe spoty.
Zobacz również
Przy realizacji projektu zadbano o szczegóły, w tym o wysoką jakość obrazu, montaż i autorską ścieżkę dźwiękową. Na potrzeby filmu uszyto też specjalne kostiumy, których autorką jest Katarzyna Piątek. W sumie w produkcję zaangażowało się ok. 100 osób, od statystów, przez operatora i dźwiękowca, po księdza, zakład pogrzebowy i gminę Sierakowice.
– Wiele osób, z którymi miałem okazję współpracować przy tym filmie, przyznawało, że poruszył ich scenariusz. Jeszcze większe emocje wzbudziła gotowa praca – przyznaje twórca, Dawid Napierała. – W 60-sekundowy film zaangażowało się 100 serc, 100 talentów i 200 rąk. Dziękuję!
Zdjęcia, realizowane w Sopocie, Gdańsku, Gdyni, Lublewie i Sierakowicach, trwały 2 dni. W roli głównej wystąpił Krzysztof Stasierowski, aktor musicalowy, znany m.in. z roli Zorby w spektaklu wystawianym na deskach poznańskiego Teatru Muzycznego w reż. Henryka Olszewskiego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Powstałe na potrzeby konkursu dzieło można obejrzeć poniżej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing