Piękna Natalie Portman w nowej reklamie Diora. Obok niej Jennifer Lawrence i Maffashion
Kilka sezonów temu widzieliśmy, jak Miss Dior uciekła sprzed ołtarza. W kolejnych latach Dior przeszedł transformację i z dziewczęcej słodkości, wskoczył na wyższy poziom, dodając do niej trochę drapieżności, wszystko pod czujnym okiem Natalie Portman.
Natalie Portman już od 2010 roku jest ambasadorką zapachu „Miss Dior”. W nowej reklamie wciela się w zakochaną dziewczynę i prezentuje historię pełną wzlotów i upadków, miłości, namiętności i pasji, w której marka celebruje kobiecość, jak nikt inny.
Kampania “Co zrobiłabyś dla miłości?” opatrzona została hasztagiem #Diorlovechain ,za którego użycie na Instagramie i Twitterze Dior przekaże dolara dla organizacji WE Charity, która wspiera potrzebujące rodziny i zapewnia środki poprawiające jakość życia. W kampanii zobaczymy Roberta Pattinsona, Jennifer Lawrence a nawet Julię Kuczyńską Maffashion!
Niedawno do sieci trafił pierwszy spot „Gabrielle”, nowych perfum Chanel, na którym Kristen Stewart odradza się z kokonu i biegnie w rytmie piosenki „Runnin’ (Lose It All)” produkcji Naughty Boya,w której usłyszycie także Beyoncé.
PS2
Wspominając reklamy perfum, nie sposób nie wziąć pod uwagę reklamy Kenzo, która rok temu biła rekordy popularności! Ten sposób promocji perfum marki łamał stereotypy wcześniejszych reklam podobnych produktów. Zamiast stonowanych klimatów, cukierkowych scenariuszy, widzimy dziewczynę w szalonym tańcu do dynamicznej muzyki!
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.