– Kierowcy testujący samochody Renault chętnie dzielą się opiniami na ich temat. Przeprowadzone wśród nich badanie potwierdziło, że Renault Megane jest bardzo pozytywnie oceniane nie tylko ze względu na atrakcyjny wygląd. Aż ośmiu na dziesięciu badanych uważa go za dynamiczne auto z dobrym przyspieszeniem, a dziewięciu na dziesięciu czuło się w nim bezpiecznie – powiedziała Olga Pilarczyk, marketing communication manager East z Renault Polska.
– W kampanii skupiamy się na prezentowaniu cech, które najwyżej ocenili testujący, takich jak dynamika czy bezpieczeństwo. Każdy, kto chciałby sam sprawdzić jakie są największe zalety Renault Megane, wciąż może wziąć udział w testach w ramach akcji 365 dni testów Renault – powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director w agencji Publicis.
Zobacz również
Wspomniane badanie przeprowadziła firma Kantar Polska. Wzięło w nim udział 327 osób, które miały okazję testować Renault Megane. Wyniki wskazały na bardzo pozytywny odbiór tego samochodu. 91% ankietowanych uważa, że Renault Megane spełnia ich oczekiwania. Co ważne, aż 93% posiadaczy samochodów innych marek pozytywnie oceniało ten model po jeździe testowej.
W ramach akcji 365 dni testów Renault każdy może samodzielnie testować zastosowane w samochodach tej marki rozwiązania ułatwiające podróżowanie. Na jednodniowe jazdy testowe można umawiać się za pośrednictwem strony testujzpasja.pl. Promocję samochodów Renault wspierają influencerzy dzielący się własnymi opiniami na temat testowanych aut. Do tej pory w akcji wzięli udział m.in.: Jack Gadovsky, Blowek, Zachar i 5 sposobów na…, a także polscy skoczkowie narciarscy: Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny.
Na potrzeby najnowszej kampanii przygotowano dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne przeznaczone do emisji w kanałach należących do TVN, TVP i POLSAT. Obie kreacje będą także wykorzystywane w kampanii w Internecie. W tym przypadku działania będą wsparte dodatkowymi materiałami dedykowanymi do serwisów społecznościowych: Facebook, Instagram i YouTube. Reklamy będą także emitowane w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Produkcję spotów powierzono studiu produkcyjnemu Film Produkcja, a reżyserię Jakubowi Kossakowskiemu. Operatorem był Tomasz Augustynek. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.