Brabank Apartamenty to inwestycja zlokalizowana w samym sercu Gdańska, nad brzegiem Motławy – w miejscu, gdzie od stuleci pisze się bogata historia tego miasta. Z okien budynków rozpościera się widok na zabytkowe tereny stoczniowe i zrewitalizowaną starówkę.
– Rafał Królikowski, jako przyszły mieszkaniec inwestycji, został zaangażowany do kampanii mającej na celu uwypuklenie jej niewątpliwych atutów. W działaniach komunikacyjnych – spocie reklamowym, prasie, Internecie oraz mediach społecznościowych aktor przedstawia osobistą opowieść o Brabanku i Gdańsku pokazując je tak, jak sam je postrzega. Od początku czuliśmy, że taki autorski storytelling będzie miał największą siłę przekazu – wyjaśnia Anna Tuzek, dyrektor marketingu w Invest Komfort.
Zobacz również
– „Piękne historie się nie kończą” to opowieść nie tylko o miejscu, które osadzone głęboko w historii Gdańska staje się wizytówką nowoczesnej architektury miasta, ale przede wszystkim o emocjach, jakie towarzyszą nowemu rozdziałowi w życiu. Rafał Królikowski ukazuje się w roli sąsiada, gdańszczanina i mieszkańca Brabanku. Roli życiowej i prawdziwej. Wspólnie odkrywamy Brabank i okolicę, a Rafał staje się naszym przewodnikiem, wpuszczając na chwilę do swojego prywatnego świata. Tę narrację dopasowaliśmy do każdego medium indywidualnie, by stworzyć świeży format, wybijający się na tle wszechobecnych, inwazyjnych komunikatów zakupowych – mówi Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny agencji OS3.
Projekt Brabanku opiera się na prostych formach architektury industrialnej, a geometryczny, modernistyczny detal uwypukla konstrukcję budynków. Złączenie klasycznych i eleganckich odcieni podkreśla najwyższą jakość inwestycji, która była wielokrotnie nagradzana w konkursach, m.in. European Property Awards, czy Budowa Roku. Aktualnie do sprzedaży trafił kolejny już etap inwestycji, który kontynuuje rozbudowę tej unikatowej dzielnicy, tworząc idealną przestrzeń do komfortowego życia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Praca na planie filmowym naszego spotu reklamowego przebiegła bardzo sprawnie, choć przyznam, że czasem żywo dyskutowaliśmy o tym, które walory tej wyjątkowej inwestycji pokazać w niecałe dwie minuty. Udało się uchwycić w kadrze wszystko to na czym nam najbardziej zależało: piękne wnętrza, stylową bryłę, atrakcyjną i dynamiczną okolicę przy nabrzeżu oraz imponujące Stare Miasto. Finalny efekt oddaje w pełni ducha nieruchomości i bardzo nas satysfakcjonuje – dodaje Anna Kulig, specjalista ds. marketingu, badań i analiz w Invest Komfort.
Za stworzeniem spotu oraz sesji zdjęciowej reklamującej inwestycję Brabank stoi Przemek Dzienis, uznany reżyser i fotograf. Jego dorobek to przede wszystkim liczne realizacje dla pierwszorzędnych polskich magazynów oraz marek komercyjnych.