– Zakończyliśmy etap prac adaptacyjnych oraz montaż technologii. Teraz nadszedł czas na podzielenie się efektami naszych prac z klientami. W pierwszym etapie, tzw. early access, dostępnym dla zarejestrowanych klientów, zapytamy konsumentów co jeszcze możemy usprawnić. To zupełnie nowe doświadczenie zakupowe i cały czas optymalizujemy nasze rozwiązania. Każda opinia zostanie przeanalizowana, abyśmy w pełni sprostali oczekiwaniom – mówi Jacek Spychała, CCO Take&GO.
Ruszają zapisy na testowe zakupy
Zobacz również
Pierwsze tygodnie działania sklepu to dostosowanie funkcjonalności pod potrzeby klientów. Dlatego też, w najbliższych dniach w sklepie pojawią się pierwsi klienci, którzy w ramach programu „Early Access Take&GO”, będą mieli możliwość zrobienia zakupów i wyrażenia swojej opinii na temat jego funkcjonalności w specjalnie przygotowanej ankiecie.
Aby być jedną z pierwszych osób, która przekona się jak wyglądają zakupy przyszłości, wystarczy wypełnić stosowny formularz i wysłać zgłoszenie przez specjalnie przygotowaną stronę internetową marki. Po weryfikacji, przedstawiciele Take&GO skontaktują się z zainteresowanymi osobami w celu ustalenia terminu zakupów.
– Sklep Take&GO jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów. Zakupy mają być szybkim i wygodnym procesem w drodze do domu czy pracy. Chcemy zaprosić pierwszych klientów i poznać, w jaki sposób zachowują się w tego typu formacie. Wsłuchamy się w ich opinie sprawiając, że doświadczenie w robieniu zakupów w naszej placówce będzie jak najlepsze – mówi Dawid Urban, inwestor i pomysłodawca Take&GO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Co znajdzie się w sklepie?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sklepach Take&GO, dzięki zaawansowanej technologii, klient nie będzie musiał samodzielnie kasować produktów, zrobi to za niego specjalny system zintegrowany z dedykowaną aplikacją w smartfonie.
Sieć stawia na asortyment spożywczy, szeroką ofertę dań gotowych, soki bez konserwantów oraz krojone owoce. Znajdzie się również coś dla fanów wysokiej jakości kawy. Nie będzie prowadzona sprzedaż alkoholu oraz papierosów.
Format Take&GO to projekt firmy Surge Cloud, która odpowiada za procesy cyfrowej transformacji dla punktów sprzedażowych i systemy obniżające koszty sprzedaży, takie jak m.in. inteligentna półka. Teraz czas na bezkasową rewolucję w zakupach.
Link do zapisów: https://takeandgo.pl