Jak zapewniają obie strony, o wyborze sponsora przesądził m.in. wspólny cel, jakim jest propagowanie zrównoważonego rozwoju ekologii i solidarności społecznej.
„Jesteśmy drużyną, która nie korzysta z plastikowych butelek! Change the World – sip by sip!” (czyli: „Zmieniajmy świat, łyk po łyku”. – przyp. aut.) – czytamy na oficjalnej stronie internetowej drużyny.
Zobacz również
Kim jest nowy sponsor teamu z Rzeszowa? BWT to firma zajmująca się szeroko pojętym uzdatnianiem i filtrowaniem wody, dla odbiorców detalicznych i instytucjonalnych. Na potrzeby KS DevelopRes Rzeszów dostarcza nie tylko dystrybutory i bidony zastępujące butelki w biurach, na meczach i treningach, ale przede wszystkim wodę mineralizowaną magnezem dopasowaną do potrzeb sportsmenek.
BWT bardzo aktywnie działa na światowym rynku marketingu sportowego. Dotychczas współpracowała z teamami innych dyscyplin takich jak Formuła 1, skoki narciarskie, czy piłka nożna. Jak zapewnia Krzysztof Wydra, dyrektor marketingu BWT na Polskę, firma w swej działalności stara się działać w sposób nienaruszający równowagi ekologicznej i odpowiedzialny zarówno za potrzeby poszczególnych ludzi, jak i za ochronę Ziemi jako wyjątkowej przestrzeni do życia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W 2022 roku firma BWT otrzymała nagrodę najlepszego sponsora sportu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polskie siatkarki tym samym dołączają do awangardy światowego trendu odchodzenia od jednorazowych butelek na stadionach i w sporcie w ogóle. Pozostaje mieć nadzieję, że wkrótce trend ten rozpowszechni się na inne dyscypliny sportu.