Dom mediowy MullenLowe MediaHub rozpoczął współpracę z pomysłodawcą i producentem innowacyjnego produktu Smart Kid Belt, który jest wygodną alternatywą dla standardowych fotelików samochodowych. Jej efektem jest kampania reklamowa, która wystartowała 25 grudnia. Kampania obejmuje telewizję (stacje: TVN i Polsat oraz wybrane kanały tematyczne z portfolio tych dwóch dostawców).
Kampania adresowana jest do rodziców dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Jej celem jest pokazanie klientom wygodnej i niedrogiej alternatywy dla tradycyjnych fotelików i podkładek samochodowych.
Zobacz również
Za kreację spotu odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny należący do grupy Keino.
Innowacyjny produkt Smart Kid Belt jest produkowany w Polsce i dotąd został opatentowany na 130 rynkach. Jego pomysłodawcami są dwaj Polacy – założyciele startupu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach