Pierwsza kampania startupu Smart Kid Belt w rękach MullenLowe MediaHub

Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiedzialny jest za planowanie i zakup telewizyjnej kampanii reklamowej Smart Kid Belt – najmniejszego na świecie urządzenia do przewożenia dzieci w pojazdach. To produkt wymyślony i opatentowany przez polski startup!
O autorze
0 min czytania 2019-01-07

Dom mediowy MullenLowe MediaHub rozpoczął współpracę z pomysłodawcą i producentem innowacyjnego produktu Smart Kid Belt, który jest wygodną alternatywą dla standardowych fotelików samochodowych. Jej efektem jest kampania reklamowa, która wystartowała 25 grudnia. Kampania obejmuje telewizję (stacje: TVN i Polsat oraz wybrane kanały tematyczne z portfolio tych dwóch dostawców).

Kampania adresowana jest do rodziców dzieci w wieku od 4 do 12 lat. Jej celem jest pokazanie klientom wygodnej i niedrogiej alternatywy dla tradycyjnych fotelików i podkładek samochodowych.

Za kreację spotu odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny należący do grupy Keino.

Innowacyjny produkt Smart Kid Belt jest produkowany w Polsce i dotąd został opatentowany na 130 rynkach. Jego pomysłodawcami są dwaj Polacy – założyciele startupu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj