Głównym przekazem i benefitem kampanii jest szybkość procesu – możliwość uzyskania decyzji leasingowej nawet w 15 minut od złożenia kompletnego wniosku o finansowanie.
– Leasing stanowi drugie, obok kredytu, główne źródło finansowania przedsiębiorców. W kampanii akcentujemy, że wybierając PKO Leasing klient oszczędza czas i może skoncentrować się na podstawowym biznesie. Wspieramy w ten sposób firmy w ich rozwoju – mówi Elżbieta Anders, członek Zarządu PKO Leasing.
Zobacz również
Działania w kampanii, które potrwają do końca czerwca, obejmują głównie radio i Internet. W części online PKO Leasing wykorzysta sieci afiliacyjne oraz możliwości reklamowe w wyszukiwarkach do realizacji celów sprzedażowych. Formaty display będzie można również znaleźć na stronach kontekstowo związanych z tematyką biznesową dzięki działaniom performance oraz zakupowi powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym. Aktywność w mediach społecznościowych i kontakt z mediami dodatkowo pozwoli na zwiększenie zasięgu działań i budowę wizerunku PKO Leasing. W zakresie przygotowania i realizacji mediaplanu, tak samo jak w przypadku kampanii PKO Banku Polskiego, zajął się Havas Media Group, a kreacje stworzyła Agencja Warszawa. Nawiązania do kampanii banku będzie można szukać w stylistyce oraz haśle: „Działamy na Twoje konto”.
PKO Leasing to największy leasingodawca w Polsce z 13 proc. udziałem w rynku.. PKO Leasing finansuje zarówno pojedyncze przedmioty, samochody czy sprzęt IT, jak również projekty inwestycyjne: maszyny czy linie technologiczne. 28 kwietnia nastąpiła fuzja prawna spółki z Grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego z Raiffeisen-Leasing Polska. Aspiracją połączonej organizacji jest umocnienie pozycji doradcy pierwszego wyboru, podążającego za zróżnicowanymi potrzebami klientów i czerpiącego z potencjału marki PKO Banku Polskiego.
PKO Bank Polski wraz ze spółkami z Grupy Kapitałowej zapewnia firmom kompleksową ofertę – rachunki do bieżącej obsługi finansowej, różne formy finansowania działalności, w tym pożyczki, kredyty obrotowe i inwestycyjne oraz leasing i faktoring. Już, co piąta firma zmieniająca bank wybiera PKO Bank Polski. Najnowsza kampania Banku skupia się na Pożyczce MSP, jako szybkim i prostym sposobie pozyskania funduszy na potrzeby firmy – nawet w 24 godziny.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing