Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Pierwsza międzynarodowa kampania marki Serenada

Ser salami od Spomleku został doceniony znakiem Jakość Tradycja dla produktu wyróżniającego się najwyższa jakością i dbałością o tradycję. Jest to główny komunikat nowej kampanii realizowanej w telewizji oraz internecie.
O autorze
1 min czytania 2021-09-17

Osią komunikacji nowej kampanii jest spot telewizyjny, w którym marka oddała głos samej naturze, to ona za pośrednictwem muczących krów przekazuje informacje o wyróżnieniu m.in. dla sera Salami Serenada.

– Zależało nam, na jak najmocniejszym podkreśleniu roli natury w procesie produkcji naszych serów. Za każdym razem przykładamy największa wagę do jakości mleka, tym samym dbamy o nasze polskie krowy. To dzięki nim ser Salami odznacza się doskonałym smakiem i uzyskał tak ważne wyróżnienie – zaznacza dyrektor ds. marketingu i PR Spomleku Emilia Pożarowszczyk.

Kampania opiera się na telewizji (stacje TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN a także stacje tematyczne), ale wiele działań będzie można śledzić również w digitalu, gdzie materiały wideo promowane będą w serwisach VOD oraz YouTube. Oprócz rynku polskiego, materiały pojawią się też w Czechach, gdzie firma Spomlek ma również mocną pozycją, jak w naszym kraju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcje kreatywną, produkcję spotów oraz planowanie i zakup mediów, odpowiada krakowska agencja reklamowo-mediowa BeDigital.

Słuchaj podcastu NowyMarketing