Osią komunikacji nowej kampanii jest spot telewizyjny, w którym marka oddała głos samej naturze, to ona za pośrednictwem muczących krów przekazuje informacje o wyróżnieniu m.in. dla sera Salami Serenada.
– Zależało nam, na jak najmocniejszym podkreśleniu roli natury w procesie produkcji naszych serów. Za każdym razem przykładamy największa wagę do jakości mleka, tym samym dbamy o nasze polskie krowy. To dzięki nim ser Salami odznacza się doskonałym smakiem i uzyskał tak ważne wyróżnienie – zaznacza dyrektor ds. marketingu i PR Spomleku Emilia Pożarowszczyk.
Zobacz również
Kampania opiera się na telewizji (stacje TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN a także stacje tematyczne), ale wiele działań będzie można śledzić również w digitalu, gdzie materiały wideo promowane będą w serwisach VOD oraz YouTube. Oprócz rynku polskiego, materiały pojawią się też w Czechach, gdzie firma Spomlek ma również mocną pozycją, jak w naszym kraju.
Za koncepcje kreatywną, produkcję spotów oraz planowanie i zakup mediów, odpowiada krakowska agencja reklamowo-mediowa BeDigital.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing