Niemal równocześnie pojawiły się dodatkowe sukcesy: milion obserwujących na Instagramie oraz 5-lecie kanału YouTube.
Red Lipstick Monster chce podzielić się swoją radością z innymi, dlatego wraz z najnowszym filmem na kanale przygotowała akcję charytatywną związaną z Domem Dziecka w Elblągu.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ewa sama powiedziała o wydarzeniu w ten sposób: „jest to dla mnie jeden z najważniejszych momentów w życiu, bo dostałam wyraźny sygnał, że to, co od tylu lat robię, jest doceniane. Nie ma większej satysfakcji, niż świadomość, że moje filmy, moje porady i moje zdanie są komuś przydatne czy zwyczajnie wnoszą odrobinę uśmiechu w jego / jej życie. Swoją wdzięczność za wsparcie ze strony fanów wyraziłam już w typowy dla mnie sposób, nagrywając wideo, ale chcę zrobić więcej. Właśnie dlatego postanowiłam zorganizować akcję charytatywną i przekazać datek na rzecz Domu Dziecka w moim rodzinnym Elblągu. Zachęcam też wszystkich do działania – dziękujmy innym, bądźmy wdzięczni za ich pomoc, ale i sami pomagajmy!”