Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Pierwsza pomoc to prosta sprawa” przekonują Wojciech Chmielarz, Michał Marszał, Pigout i Yanek43 w spocie CANAL+

„Pierwsza pomoc to prosta sprawa” przekonują Wojciech Chmielarz, Michał Marszał, Pigout i Yanek43 w spocie CANAL+
CANAL+ przygotował kampanię, która ma uświadomić, jak istotne dla uratowania czyjegoś życia jest pierwsze dziesięć minut od wypadku. W spocie wystąpili Wojciech Chmielarz, Michał Marszał, Pigout i Yanek43. Wideo jest częścią promocji nowego serialu „Prosta sprawa".
O autorze
1 min czytania 2024-06-06

Ponad 67% Polaków deklaruje, że potrafiłoby udzielić pierwszej pomocy w razie wypadku. Niestety, tylko 19% z nich jest pewnych swojej wiedzy i umiejętności w tym temacie1. Według statystyk, można by uratować o połowę więcej osób wymagających natychmiastowej pomocy, gdyby świadkowie zdarzeń nie czekali na przyjazd karetki, tylko sami zaczęliby działać2.

W życiu codziennym może nie doświadczamy tyle adrenaliny, ile bohaterowie serialu, ale nasze działania mogą okazać się kluczowe w trudnych sytuacjach. Tym bardziej, że pierwszych 10 minut od wystąpienia wypadku to najważniejszy moment przed przyjazdem karetki pogotowia, który może uratować czyjeś życie. O tym, że pierwsza pomoc to „Prosta sprawa”, mówią znani influencerzy w spocie nawiązującym do najnowszego serialu CANAL+.

W spocie wystąpili influencerzy Michał Marszał (@mmarszal), Jan Świtała (@yanek43) i Piotr Knioła (@pigoutbox) oraz autor powieści, czyli Wojciech Chmielarz, a także dwójka ratowników medycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, w social mediach marki, pojawiły się zdjęcia ze zmienionym logotypem CANAL+. Wywołało to lawinę pytań oraz domysłów, z których jednak żaden nie okazał się trafny. Znak plusa na siedzibie firmy w najbliższych dniach będzie świecić się na czerwono, nawiązując do symbolu pierwszej pomocy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za produkcję odpowiada dom produkcyjny SHOOTME Visual Artists, znany m.in. ze współpracy z takimi artystami jak Dawid Podsiadło, Taco Hemingway, Brodka czy Otsochodzi. Reżyserem klipu jest Alex Pak, który ma na koncie teledyski dla White2115, Maty czy Margaret. Za pomysł i realizację odpowiada agencja HAVAS Play.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

1 Badania CBOS

2 Statystyki Medicover