Spot o długości 30 sekund jest główną częścią nowej kampanii taktycznej, promującej w Polsce luksusowego SUV-a Range Rovera Evoque w wynajmie długoterminowym bez opłaty wstępnej. Spot będzie emitowany w telewizji, VOD, kinie oraz na kanałach Land Rover Polska w social mediach już od najbliższego piątku. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada Group One, który zaplanował i zrealizował ją zgodnie z modelem współpracy „end-to-end”, łącząc kompetencje komunikacyjne, kreatywne i mediowe.
Nowa reklama oddaje miejski charakter Range Rover Evoque oraz jego idealną równowagę między technologią i luksusem. Dzięki charakterystycznej sylwetce nawiązującej do nadwozia coupé, Range Rover Evoque jest samochodem, który chwyta za serca nie tylko kobiety na całym świecie.
Zobacz również
– Kobiety determinują ponad 80% globalnej konsumpcji, podejmując ważne decyzje zakupowe w swoim i często w imieniu całej rodziny. Doskonale wiedzą czego chcą i co spełnia ich potrzeby, dlatego też bardzo mocno zaznaczają swoją obecność w reklamie. Nasz spot kierujemy właśnie do nich, do nowoczesnych kobiet, które stawiają na doświadczanie życia i wybory w zgodzie ze sobą – mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Land Rover w Polsce.
Za koncept kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Labcon we współpracy z Media Ready. Produkcję spotów powierzono Media Ready – film wyreżyserował Paweł Kucharczyk, który razem z Michałem Wrońskim odpowiadał za zdjęcia. To pierwsza taka kampania telewizyjna, stworzona wspólnie przez zespoły Group One – Labcon i Media Ready oraz kolejna, która realizowana jest w modelu one team przez spółki należące do grupy. Za strategię i działania mediowe w ramach stałej współpracy odpowiada Value Media. Land Rover na co dzień obsługuje również SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce, która odpowiada za działania marki w digitalu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]