– Chcieliśmy uwolnić dziecięcą kreatywność i pokazać, że mało inspirująca przestrzeń, jaką często bywają szkolne świetlice, może stać się tym, czym powinna być: miejscem zabaw, gier i twórczego spędzania czasu – mówi Bartłomiej Szołajski, dyrektor kreatywny agencji Advalue.
Tak sformułowane wyzwanie doczekało się dużego odzewu. Do konkursu zgłosiło się ponad 500 szkół, a stronę Siegrasiema.com odwiedziło 130 tysięcy użytkowników, oddając prawie 340 tysięcy głosów!
Zobacz również
Autorką zwycięskiej pracy okazała się pełna wyobraźni 9-letnia Ania ze Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie. Jej inspirująca praca nie tylko zachwyciła jurorów, ale została przekształcona w rzeczywisty projekt, dzięki współpracy z XYstudio, warszawską pracownią architektoniczną specjalizującą się w projektach społecznych i adresowanych do dzieci.
– Tworzenie projektu bazującego na nieskrępowanej dziecięcej wyobraźni było wspaniałym, choć niełatwym wyzwaniem. Staraliśmy się zachować wizję młodej autorki, jej energię i pomysłowość, a jednocześnie sprawić, aby projekt był w pełni funkcjonalny. Kiedy dostrzegłam uśmiech Ani podczas otwarcia świetlicy, poczułam, że się nam udało – mówi Dorota Sibińska z XYstudio.
W akcję, w roli partnera biznesowego, zaangażowała się sieć sklepów Biedronka. Aktywacja wspierana była w mediach społecznościowych oraz materiałach POS w sklepach Biedronka.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Produkty Hasbro Gaming to zabawa i spędzanie czasu razem. Dlatego poprzez zaangażowanie marki w projekt szkolny, edukujemy dzieci o tym, że gry planszowe to wartościowa, inspirująca do twórczego myślenia forma spędzania czasu – mówi senior brand manager tej marki Andrzej Sobolczyk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing