Pierwsza w Polsce wspólna kampania Apple Premium Reseller

O tym, że źródło ma znaczenie, przekonują: iSpot, Cortland i iDream, które łączą siły w pierwszej wspólnej digitalowej kampanii: „Tu bije źródło Apple”. Podjęte działania mają na celu budowanie w świadomości klientów korzyści płynących z zaufania autoryzowanym salonom Apple w Polsce.
O autorze
2 min czytania 2020-08-20

Profesjonalne doradztwo, odpowiednio przeszkolona obsługa, szeroki wybór akcesoriów, wsparcie techniczne na każdym etapie korzystania ze sprzętu, szkolenia z obsługi sprzętu, autoryzowany serwis, oferty dla edukacji i biznesu oraz atrakcyjne ceny to benefity, które są nieodłącznym elementem kupowania sprzętu w autoryzowanych salonach sprzedaży Apple. W Polsce sektor Apple Premium Reseller stanowią trzy silne marki: iSpot, Cortland oraz iDream. Po raz pierwszy występują we wspólnej digitalowej kampanii, która ma pokazać klientom szeroki wachlarz i szereg zalet oferty premium resellerów Apple w Polsce.

– Jest to pierwsza w historii naszych działań komunikacyjnych tak duża wspólna kampania trzech konkurencyjnych dla siebie firm. Mamy przekonanie, że siła płynąca z tej integracji utrwali pozycję rynkową salonów oznaczonych logotypem Apple Premium Reseller – stwierdzają jednogłośnie Anita Komar, marketing & e-commerce lead iSpot, Barbara Garczyńska, digital marketing manager Cortland oraz Justyna Kuziak, marketing manager iDream. 

Kampania „Tu bije źródło Apple” nawiązuje do zmagań właścicieli produktów kupujących sprzęt w miejscach innych niż APR. Za strategię i realizację kampanii digital dla Apple Premium Reseller odpowiedzialny jest kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio. Firma funkcjonuje na rynku od niespełna 10 lat i ma na koncie realizacje dla kilkuset marek, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, a także agencji reklamowych.

– Realizując kampanię „Tu bije źródło Apple” zajęliśmy się nie tylko produkcją spotu, ale również strategią i kreacją. Posiadanie przeze mnie realnego wpływu na etapie tworzenia koncepcji oraz doboru twórców i środków, był możliwy dzięki dużemu zaufaniu i zrozumieniu założeń produkcyjnych ze strony klienta. Cieszymy się, że nasz rozwój i poszerzanie kompetencji kreatywnych doprowadziły nas do współpracy z markami takimi jak iSpot, Cortland i iDream – mówi Kamil Przybylak, executive producer i właściciel Cam-L Studio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stworzony w ramach kampanii spot udowadnia, że zepsuty komputer, zbita szybka w telefonie czy trudności z uruchomieniem urządzenia nie muszą być problemem, jeśli klient dokona zakupu w autoryzowanych salonach iSpot, Cortland lub iDream. 

– W spocie zapraszamy widzów do świata Apple Premium Reseller, w którym z humorem opowiadamy o zmaganiach, jakich doświadczają użytkownicy wszelakiej elektroniki. Jest to świat wizualnie dopracowany, inspirowany klimatem i poziomem egzekucji najlepszych spotów marki Apple. Casting, scenografia i voice-over są zaprojektowane tak, aby dopowiadały coś o bohaterach i ich sytuacji, ale przede wszystkim nakierowywały na przewagę Apple Premium Reseller nad konkurencją – wyjaśnia Jakub Nguyen Duc, creative producer, Cam-L Studio. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Narratorem spotu, który podpowiada najkorzystniejsze dla klientów rozwiązania, jest polski aktor Mirosław Zbrojewicz. Muzykę stworzył znany producent i kompozytor Piotrek Szulc, a całość wyreżyserował Piotr Matejkowski. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wielokanałowa kampania będzie realizowana w digitalu. Oprócz spotu zaplanowano landing page tubijezrodloapple.pl oraz działania na portalach Facebook, YouTube oraz Instagram. Pierwsza odsłona kampanii „Tu bije źródło Apple” startuje 20 sierpnia br. Działania są zaplanowane do końca 2020 roku.

Za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Q&A Communications.