Innowacyjne rozwiązanie w formie mobilnej aplikacji, które każda flota lub kierowca z własną działalnością gospodarczą, korzystający z aplikacji Bolt może pobrać na urządzenie mobilne z systemem operacyjnym Android, odpowiada na wymagania stawiane przez ustawodawcę. Pasażerowie przed realizacją przejazdu otrzymają informacje o jego koszcie, a po kursie e-paragon wysłany na wskazany adres e-mail. Jednocześnie kopia e-paragonu będzie przekazywana do Ministerstwa Finansów. Aplikacja była konsultowana z Ministerstwem Finansów oraz Głównym Urzędem Miar i otrzymała wymaganą certyfikację, która potwierdza jej gotowość do użytku i zapewnia transparentność podatkową transakcji.
eKasa stworzona przez Novitus i Bolt jest bezpieczna oraz łatwa w obsłudze. By skorzystać z tego rozwiązania wystarczy, że kierowca będzie miał uruchomioną aplikację na swoim urządzeniu mobilnym. Rozwiązanie jest intuicyjne i nie wymaga specjalnych szkoleń. Kasa będzie opłacana w modelu Pay-As-You-Go – symboliczna opłata będzie naliczana tylko w tygodniu, w którym kierowca zrealizował przejazd (jeśli przejazd nie był realizowany, to nie ma opłaty).
Zobacz również
– Dotychczasowe doświadczenia platformy Bolt w budowania bezpiecznej i niezawodnej platformy miejskiej mobilności pozwoliły nam stać się partnerem dla administracji publicznej w procesie dostosowywania przepisów prawa w wielu krajach. Tworzenie efektywnych i prostych do wdrożenia rozwiązań, których celem jest zapewnienie wszystkim graczom rynkowym równych szans jest naszym celem. Chcemy by Polacy, którzy tak ciepło przyjęli platformę Bolt, mogli dalej korzystać z naszego modelu biznesowego – kierowcy cieszyli się najlepszymi zarobkami, a pasażerowie atrakcyjnymi cenami – dodał Łukasz Stachowiak, country manager Bolt w Polsce.
Dodatkowo, w ramach dostosowania się do nowych przepisów, Bolt już w październiku zadbał o to, by wszystkie floty współpracujące z platformą posiadały licencję taxi i odpowiednio oznakowany pojazd, a kierowcy mieli aktualne badania medyczne i psychologiczne w ramach przygotowań do wejścia w życie znowelizowanej ustawy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]