Pierwsze dwujęzyczne wydanie magazynu newonce.paper już na rynku

W sprzedaży ukazał się właśnie dziewiąty numer półrocznika wydawanego przez grupę newonce.media. Magazyn po raz pierwszy wyszedł w wersji dwujęzycznej – polsko-angielskiej – a tematem przewodnim wydania jest szeroko pojęta „zmiana”.
O autorze
1 min czytania 2021-07-01

– Żyjemy w prawdopodobnie jednym z najciekawszych okresów w historii. Jest to czas niezwykle dynamicznych przemian, kiedy to odczucia towarzyszące nam, osobom żyjącym w Europie Środkowo-Wschodniej, są zrozumiałe dla większości ludzi na całym świecie. Na takim właśnie uniwersalnym przekazie bardzo nam zależy – komentuje przyjęty koncept Alicja Szewczyk, redaktor naczelna.

W nowym numerze newonce.paper redakcja w emocjonalnych tekstach przypomina wydarzenia z ostatnich miesięcy w Polsce i Białorusi. Analizuje niebezpieczeństwa wynikające z naszej aktywności w internecie, krytycznym okiem przygląda się mediom społecznościowym, a także dowodzi, że blockchain wciąż nie spełnia pokładanych w nim nadziei. W numerze znalazły się również teksty o zmianie w postrzeganiu duchowości i mistycyzmu oraz wywiady z intrygującymi polskimi artystami. Na uwagę zasługują również tematyczne sesje zdjęciowe przygotowane specjalnie dla newonce.paper przez najlepszych fotografów – autorami dwóch okładek są Bartek Wieczorek i Marccelo Gaska, a trzecią, graficzną, przygotowała Noemi Markwas.

– Z dziewiątym numerem będziemy dostępni w wybranych concept store’ach oraz sklepach z magazynami w największych miastach Europy, a naszą strategię dystrybucji zagranicznej zamierzamy rozwijać z każdym kolejnym numerem – dodaje Alicja Szewczyk.

Magazyn można kupić również w internetowym sklepie na stronie newonce.store. Nakład tytułu to 5000 sztuk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skład grupy newonce.media wchodzą również portale newonce.net i newonce.sport oraz internetowe newonce.radio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing