– Żyjemy w prawdopodobnie jednym z najciekawszych okresów w historii. Jest to czas niezwykle dynamicznych przemian, kiedy to odczucia towarzyszące nam, osobom żyjącym w Europie Środkowo-Wschodniej, są zrozumiałe dla większości ludzi na całym świecie. Na takim właśnie uniwersalnym przekazie bardzo nam zależy – komentuje przyjęty koncept Alicja Szewczyk, redaktor naczelna.
W nowym numerze newonce.paper redakcja w emocjonalnych tekstach przypomina wydarzenia z ostatnich miesięcy w Polsce i Białorusi. Analizuje niebezpieczeństwa wynikające z naszej aktywności w internecie, krytycznym okiem przygląda się mediom społecznościowym, a także dowodzi, że blockchain wciąż nie spełnia pokładanych w nim nadziei. W numerze znalazły się również teksty o zmianie w postrzeganiu duchowości i mistycyzmu oraz wywiady z intrygującymi polskimi artystami. Na uwagę zasługują również tematyczne sesje zdjęciowe przygotowane specjalnie dla newonce.paper przez najlepszych fotografów – autorami dwóch okładek są Bartek Wieczorek i Marccelo Gaska, a trzecią, graficzną, przygotowała Noemi Markwas.
Zobacz również
– Z dziewiątym numerem będziemy dostępni w wybranych concept store’ach oraz sklepach z magazynami w największych miastach Europy, a naszą strategię dystrybucji zagranicznej zamierzamy rozwijać z każdym kolejnym numerem – dodaje Alicja Szewczyk.
Magazyn można kupić również w internetowym sklepie na stronie newonce.store. Nakład tytułu to 5000 sztuk.
W skład grupy newonce.media wchodzą również portale newonce.net i newonce.sport oraz internetowe newonce.radio.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing