W wydarzeniu weźmie udział rodzina pary młodej. To pierwsze tego typu działanie w polskim sklepie IKEA.
Kampania „Blogogody” to niestandardowa akcja, której pomysłodawcami są blogerzy – Dorota Nowacka i Jakub Prószyński. Składa się z trzech etapów: przyjęcia poślubnego dla rodziny, imprezy dla znajomych i podróży poślubnej. Celem kampanii jest stworzenie niezwykłej, wyróżniającej się na tle innych, ceremonii ślubnej i wydarzeń z nią związanych.
Zobacz również
„Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu. Dlatego postanowiliśmy, że ten specjalny dzień powinien być jak najbardziej w naszym stylu. Odrobinę szalony i niestandardowy. Stąd pomysł na współpracę z IKEA. Obydwoje jesteśmy blogerami, dlaczego zatem nie wykorzystać naszych atutów i nie przeprowadzić ciekawej kampanii?” – mówią autorzy kampanii.
IKEA, jako partner kampanii „Blogogody” bierze udział w organizacji przyjęcia poślubnego dla rodziny blogerów. Zostanie ono zorganizowane w sklepie IKEA na warszawskim Targówku. Przyjęcie odbędzie się w części restauracyjnej, w godzinach otwarcia sklepu. W wyznaczonym specjalnie na tę okazję miejscu, dekoratorzy IKEA zaaranżują przestrzeń dla gości, biorąc pod uwagę ich potrzeby i szczególne życzenia. Ponadto kucharze z restauracji IKEA Targówek przygotują obiad weselny. W dniu przyjęcia poślubnego sklep i restauracja będą otwarte dla klientów. Podczas trwania wydarzenia każdy chętny klient IKEA Targówek otrzyma kawałek tortu weselnego.
„Blogogody” to bez wątpienia nietuzinkowa akcja. IKEA lubi zaskakiwać i jest otwarta na nowe, często niestandardowe projekty. Cieszymy się, że przyszła młoda para chce uczcić ten wyjątkowy dzień w sklepie IKEA. To dowód ogromnej sympatii do marki, tym bardziej jest nam miło, że jesteśmy częścią „Blogogodów” – mówi Łukasz Ostrowski, Dyrektor Marketingu IKEA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania będzie komunikowana na oficjalnej stronie oraz w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter.
Słuchaj podcastu NowyMarketing