W centrum medycznym Medicover w Warszawie przy ulicy Wołoskiej 22 pojawiło się innowacyjne wirtualne lustro. Jego zadaniem jest kierowanie odwiedzających centrum do pobliskiego salonu Medicover Optyk, mieszczącego się pod tym samym adresem. Lustro jest efektem współpracy firmy AR-Labs.io, tworzącej wirtualne przymierzalnie w rozszerzonej rzeczywistości i Medicover Optyk, marki wychodzącej poza utarte schematy dbania o jakość obsługi Klientów. Wspólny projekt jest odpowiedzią na światowy trend wykorzystywania augmented reality w branży optycznej.
Wirtualne lustro, które kieruje z centrum medycznego Medicover do salonu Medicover Optyk jest jednym z nowoczesnych udogodnień, jakie sieć salonów optycznych wprowadziła dla swoich klientów, chcąc podążać za innowacyjnymi trendami. Lustro daje możliwość przymierzenia wielu modeli wirtualnych oprawek okularów, także tych przeciwsłonecznych. Ich wygląd zgadza się 1:1 z fizycznym oryginałem.
Zobacz również
Wirtualne lustro, co to takiego?
Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości osoba przeglądająca się w wirtualnym lustrze może przymierzać wybrane oprawki okularów. Jest to możliwe dzięki digitalizacji fizycznych modeli i stworzeniu na tej podstawie ich trójwymiarowych, cyfrowych bliźniaków. Wyglądają one dokładnie tak, jak prawdziwe oprawki, dzięki czemu klient może zdecydować, czy dany rozmiar, kształt lub kolor mu odpowiadają. Wirtualne lustro jest profesjonalnym narzędziem, które ma pomóc Klientowi w wyborze odpowiednich oprawek.
Dzięki wirtualnej przymierzalni pomagamy klientom w wyborze okularów, które idealnie dopasują się do kształtu ich twarzy czy odcienia skóry. Śledzimy światowe trendy w branży optycznej i wdrażamy takie rozwiązania, które zapewniają naszym klientom jak najlepsze doświadczenia– mówi Magdalena Lipczyńska, dyrektor działu Medicover Optyk.
Promocja i nie tylko
Stojące w centrum medycznym Medicover wirtualne lustro, przyciąga uwagę klientów. Poza umożliwianiem przymierzenia okularów, pełni także funkcję informacyjną. Osoby, które korzystają z wirtualnego lustra stworzonego we współpracy z AR-Labs.io, mogą zapoznać się z ofertą salonu oraz aktualnymi promocjami Medicover Optyk przy ulicy Wołoskiej 22.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zaoszczędzony czas, czy coś więcej?
Korzystanie z takich rozwiązań jak wirtualne przymierzalnie lub wirtualne lustra, znacznie skraca proces sprzedaży i nie wymaga zaangażowania osób z obsługi. Klient może spędzić przy urządzeniu tyle czasu, ile potrzebuje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wymagania klientów nieustannie się zmieniają. Świat bardzo szybko idzie do przodu, a firmy, które chcą być liderami w swojej branży, wdrażają najbardziej innowacyjne rozwiązania, aby zapewnić swoim klientom jak najlepszą obsługę. Kiedy ponad rok temu wchodziliśmy na rynek z aplikacją umożliwiającą wirtualne przymierzanie okularów z dokładnością 1:1, mało kto słyszał o takiej możliwości. Dziś bardzo się cieszę, że międzynarodowa marka Medicover doceniła nasze rozwiązania. Wirtualne lustro w centrum medycznym Medicover daje możliwość przymierzenia oprawek, a jeśli któraś nam się spodoba, idziemy do oddalonego o 300 metrów salonu Medicover Optyk, gdzie można je zakupić. Widzimy duże zainteresowanie technologią AR zarówno wśród firm, jak i Klientów. Jestem pewna, że za rok będę mogła powiedzieć, że wirtualne przymierzalnie zrewolucjonizowały rynek zakupów w Polsce i nie tylko – mówi Beata Badzyńska, współzałożycielka i prezeska start-upu AR-Labs.io.
Chociaż start-up AR-Labs.io obchodził niedawno swoje pierwsze urodziny, zdobył już rozpoznawalność i szerokie grono klientów na dwóch kontynentach. Został także doceniony w Konkursie Modern Retail Award, otrzymując nagrodę w kategorii Retailtech start-up. Firma zajmuje się tworzeniem wirtualnych przymierzalni okularów, czapek, gogli narciarskich oraz biżuterii.