Pierwsze wrażenie ma znaczenie – czyli jak się zaprezentować, by pozyskać inwestora?

Jak się zachować, by w trakcie pierwszego spotkania nie zrazić do siebie inwestora? W jaki sposób wykorzystać komunikację niewerbalną, by gesty świadczyły o naszej otwartości i profesjonalizmie? Te kwestie zostaną poruszone już 18 maja w katowickim Idea Hub przez Krystiana Dudka – właściciela...
O autorze
1 min czytania 2017-05-11

…agencji PR „Instytut Publico” oraz Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Podczas warsztatów z autoprezentacji uczestnicy dowiedzą się m.in jak rozpoznać swoje atuty wizerunkowe oraz w jaki sposób z nich korzystać. Ponadto, poznają gesty wzbudzające zaufanie odbiorcy, a także metody na zamaskowanie stresu czy zdenerwowania. Krystian Dudek podpowie w jak zaprezentować się profesjonalnie, tak aby zyskać zaufanie ludzi oraz zbudować trwałe relacje biznesowe.

Szkolenie skierowane jest do startupowców, właścicieli firm oraz osób zainteresowanych technikami autoprezentacji.

Warsztaty poprowadzi Krystian Dudek – ekspert z zakresu budowania wizerunku oraz Public Relations. Doktor nauk humanistycznych oraz właściciel Instytutu Publico – agencji PR i firmy szkoleniowej. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych, eksperckich oraz komentarzy dla mediów, m.in. TVN24, Polsatu, Gazety Wyborczej, Polityki, Dziennika Zachodniego, Pulsu Biznesu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szkolenie pt. „Autoprezentacja, czyli jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na inwestorze?” odbędzie się 18 maja (czwartek) w godzinach 18.00-19.30 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach.

Warsztaty są bezpłatne, ilość miejsc jest ograniczona do 10. O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy prowadzone są przez stronę: autoprezentacjaideahub.evenea.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się