Charakterystyczna estetyka COS była widoczna już od samego początku pokazu: w wykonaniu, fasonach, barwach i rozwiązaniach projektowych. Ponadczasowe elementy kolekcji, z których słynie marka, dowiodły pierwszeństwa stylu nad modą.
Swoboda w projektowaniu przynosi orzeźwienie i nadaje lekkość klasycznej garderobie, przekracza granice tradycji, drapowane, warstwowe i przeskalowane fasony dominują na wybiegu. Krawieckie detale wysuwają się na pierwszy plan, a ich konstrukcja ulega nowym przemianom. Przeciwności łączą się na styku prostoty i fantazji, na skrzyżowaniu elegancji i funkcjonalności.
Zobacz również
Swobodne podejście COS do sezonu stawia styl i funkcjonalność przed projektowaniem mody. Front kolekcji tworzą motywy odzieży roboczej, nawiązania do streetwearu, pieczołowita konstrukcja i intrygujące detale. Odsłaniamy szwy i suwaki, pogrywając z tradycją i odmieniając ikony krawiectwa. Eleganckie garniturowe spodnie zyskują praktyczne kieszenie, a z nimi codzienną naturalność. Graficzne dzianiny – inspirowane krajobrazem, żakardem lat 70. i ziemistymi fakturami – tworzą nowoczesne swetry i bezrękawniki z materiałów o zrównoważonym pochodzeniu.
Kanarkowo żółta kopertówka ze sztucznego futra wtłacza w kolekcję porcję koloru. Akcesoria w stylu high fashion zgrzewają się z luzem codzienności, a sztywna skóra występuje obok projektów z miękkiego kożuszka. Buty to zarówno masywne lakierki, jak i kozaki z wysoką cholewką – to reinterpretacje nowej klasyki.
O pokazie
COS nawiązało współpracę z BUREAU BETAK, uznaną agencją produkcyjną największych pokazów mody. Z konceptualnego partnerstwa zrodziło się wydarzenie, które w zrównoważony sposób kontynuuje misję umacniania i jednoczenia lokalnych społeczności.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wydarzenie COS zaprojektowano z myślą o ponownym wykorzystaniu siedzisk i mebli. Elementy scenografii pokazu pochodzą z tymczasowego wynajmu albo będą podarowane nowym odbiorcom i zyskają nowe życie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pokrycie sceny, zasłony i dywany z backstage’u pokazu zostaną przekazane Event Cycle – grupie, z którą łączy nas misja redukowania emisji odpadów. Partner wydarzenia współpracuje z instytucjami charytatywnymi w lokalnych społecznościach, pomaga w działaniach na rzecz szkół, przedszkoli i grup o specjalnych potrzebach. Wykorzystane materiały oddamy organizacjom i firmom z przemysłu eventowego, zjednoczonym w staraniach o budowanie ekonomii w zamkniętym obiegu surowców.