Pierwszy pokaz COS podczas London Fashion Week

Ikona Londynu, dawna parowozownia Roundhouse stała się sceną pierwszego pokazu mody marki COS. Kultowe miejsce od dekad inspiruje artystów i filmowców, a podczas londyńskiego tygodnia mody rozsunęło kurtynę dla nowego kierunku ewolucji marki COS.
O autorze
1 min czytania 2021-09-23

Charakterystyczna estetyka COS była widoczna już od samego początku pokazu: w wykonaniu, fasonach, barwach i rozwiązaniach projektowych. Ponadczasowe elementy kolekcji, z których słynie marka, dowiodły pierwszeństwa stylu nad modą.

Swoboda w projektowaniu przynosi orzeźwienie i nadaje lekkość klasycznej garderobie, przekracza granice tradycji, drapowane, warstwowe i przeskalowane fasony dominują na wybiegu. Krawieckie detale wysuwają się na pierwszy plan, a ich konstrukcja ulega nowym przemianom. Przeciwności łączą się na styku prostoty i fantazji, na skrzyżowaniu elegancji i funkcjonalności. 

Swobodne podejście COS do sezonu stawia styl i funkcjonalność przed projektowaniem mody. Front kolekcji tworzą motywy odzieży roboczej, nawiązania do streetwearu, pieczołowita konstrukcja i intrygujące detale. Odsłaniamy szwy i suwaki, pogrywając z tradycją i odmieniając ikony krawiectwa. Eleganckie garniturowe spodnie zyskują praktyczne kieszenie, a z nimi codzienną naturalność. Graficzne dzianiny – inspirowane krajobrazem, żakardem lat 70. i ziemistymi fakturami – tworzą nowoczesne swetry i bezrękawniki z materiałów o zrównoważonym pochodzeniu.

Kanarkowo żółta kopertówka ze sztucznego futra wtłacza w kolekcję porcję koloru. Akcesoria w stylu high fashion zgrzewają się z luzem codzienności, a sztywna skóra występuje obok projektów z miękkiego kożuszka. Buty to zarówno masywne lakierki, jak i kozaki z wysoką cholewką – to reinterpretacje nowej klasyki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O pokazie

COS nawiązało współpracę z BUREAU BETAK, uznaną agencją produkcyjną największych pokazów mody. Z konceptualnego partnerstwa zrodziło się wydarzenie, które w zrównoważony sposób kontynuuje misję umacniania i jednoczenia lokalnych społeczności.

Wydarzenie COS zaprojektowano z myślą o ponownym wykorzystaniu siedzisk i mebli. Elementy scenografii pokazu pochodzą z tymczasowego wynajmu albo będą podarowane nowym odbiorcom i zyskają nowe życie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pokrycie sceny, zasłony i dywany z backstage’u pokazu zostaną przekazane Event Cycle – grupie, z którą łączy nas misja redukowania emisji odpadów. Partner wydarzenia współpracuje z instytucjami charytatywnymi w lokalnych społecznościach, pomaga w działaniach na rzecz szkół, przedszkoli i grup o specjalnych potrzebach. Wykorzystane materiały oddamy organizacjom i firmom z przemysłu eventowego, zjednoczonym w staraniach o budowanie ekonomii w zamkniętym obiegu surowców. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się