Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy.
Aktualnie, począwszy od 2015 roku, praliny Śliwka Nałęczowska są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes, podczas rejsów długodystansowych. Ponadto są oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina. W sklepach „duty free” na lotniskach w całym kraju Śliwka Nałęczowska należy do najchętniej kupowanych pralin.
Zobacz również
Wzór graficzny, wymalowany na kadłubie samolotu, to zwycięski projekt laureatki pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 roku.
To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych Śliwki Nałęczowskiej. Zaplanowano 3 tygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia samolotu, wykonane przez spotterów lotniczych. Dla fanów zostanie ogłoszony konkurs ze słodkimi nagrodami.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing