Kibice oficjalnie stali się częścią domu ich ulubionej drużyny i zarazem częścią historii. Mozaika układa się w projekt wybrany przez przesyłających swoje zdjęcie fanów: oprawę „Mistrz Polski 2017” z wygranego 2:0 majowego meczu z Lechem Poznań. Zdjęcia przedstawiające, jak kibicowali Wojskowym w drodze do trzynastego triumfu ligowego, kibice mogli przesyłać do 30 czerwca. Na stronie www.SprzyjamyLegii.pl zarejestrowało się kilkuset najwierniejszych fanów Legii. Zebrane fotografie posłużyły do stworzenia mistrzowskiej mozaiki, która zawisła na stadionie przy Łazienkowskiej 3.
To kolejna akcja skierowana do kibiców Legii Warszawa, zorganizowana przez Głównego Sponsora klubu. Dzięki Fortuna zakładom bukmacherskim najbardziej kreatywni kibice mistrza Polski mieli okazję polecieć z drużyną na zimowe zgrupowanie do Hiszpanii, podczas meczu z Lechem Sponsor podarował stadionowym gościom okolicznościowe koszulki, a w dniu premiery nowych strojów Legii Warszawa rozdał kilkadziesiąt trykotów na sezon 2017/18. Dodatkowo, Fortuna organizuje spotkania z Legionistami w ramach cyklu B(L)iżej Legii, w którym ostatnio wzięli udział m.in. Vadis Odjidja-Ofoe, Arkadiusz Malarz, Guilherme czy trener Jacek Magiera.
Zobacz również
„Zaczynamy właśnie swój czwarty sezon u boku aktualnych mistrzów Polski. W tym czasie wiele razem wygraliśmy i chcemy dziś razem z klubem podziękować fanom za okazane wsparcie w okresie największych sukcesów. W rozpoczętym w grudniu okresie obowiązywania nowego kontraktu, kibice stanowią centrum naszej uwagi. Chcemy rozbudzać ich pasję do piłki i razem z nimi dzielić się emocjami, które generuje ten sport” – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna zakłady bukmacherskie.
Mistrzowskie mozaiki zawisły na północnej fasadzie Stadionu Wojska Polskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Można je oglądać, wchodząc na stadion od ulicy Łazienkowskiej. Na stronie www.SprzyjamyLegii.pl dostępny jest wirtualny podgląd mozaiki, który umożliwia odnajdywanie przesłanych zdjęć.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing