Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Pierwszy w Polsce Słownik mody ujrzał światło dzienne

22 twórców związanych z branżą fashion, 3 sesje zdjęciowe i ponad 200 haseł z modą i o niej. 20 stycznia br. światło dzienne ujrzał projekt polskiej platformy z modą online – domodi.pl – o nazwie „Słownik mody”.
O autorze
1 min czytania 2020-01-20

To pierwsza i jedyna tak obszerna próba zebrania w jednym miejscu słów i wyrazów związanych z modą.

– „Słownik mody” idealnie wpisuje się w hasło towarzyszące naszej marce – cała moda w jednym miejscu. Celem tego projektu było wyjście poza dotychczasowy schemat. Stworzenie modowego „must know” a jednocześnie „must have” dla wszystkich tych, którzy kochają modę – tak samo jak my! Słownik mody to ponad 200 haseł, a wśród nich: kultowe modele ubrań, torebek i butów, których nazwy znasz, ale ich historia może Cię zaskoczyć. To ikony mody, które do dziś są wzorem dla fashionistek. To projektanci, najpopularniejsze marki, trendy i style, które ukształtowały modę znaną nam dziś – mówi Martyna Głowińska, marketing i PR manager z Grupy Domodi.

Czym jest „Słownik mody”?

Bardzo trudno wyrazić słowami, czym jest moda, ponieważ dla każdego jest ona czymś innym. To właśnie sprawia, że jest ona wyjątkowa. Ten kierunek okazał się świetną inspiracją do stworzenia projektu „Słownik mody”, który finalnie znajdziecie pod dwiema postaciami. Pierwsza to dedykowana strona, na której można szybko wyszukać interesujące nas wyjaśnienie modowych wyrazów. To właśnie tam projekt będzie stale rozwijany, a każdy użytkownik będzie mógł zaproponować i dodać swoje modowe słowo i jego definicję.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uzupełnieniem jest limitowana wersja drukowana, dostępna tylko w 200 egzemplarzach, które nie będą możliwe do kupienia. Jedyną opcją na ich otrzymanie będzie wygranie ich w dedykowanych konkursach na platformie domodi.pl oraz w mediach własnych twórców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia do słownika wykonały: Antonina Lasota, Róża Smółka oraz Anita Batkowska. Za skład i okładkę odpowiada Angelika Kukioła. A wśród autorów znalazły się takie nazwiska jak: Agata Rek, Tamara Gonzalez Perea, Adela Ochman, Martyna Głowińska, Maciej Gajdur, Dawid Tymiński, Agata Tanter, Maja Kubaczyk, Angelika Kukioła, Agnieszka Ozga, Marta Kaleta-Domaradzka, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Róża Augustyniak, Mateusz Kaczorowski, Marta Siniło, Asia Typek, Linda Parys, Sandra Kotarska, Jarosław Skotnicki, Anna Halarewicz, Sylwia Zaręba-Gierz. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się