„Pies to przywilej!” to inicjatywa mająca edukacyjny wymiar. Fundacja Rasowy Kundel postanowiła nagłośnić problemy, z którymi borykają się razem ze swoimi podopiecznymi, ale przede wszystkim zwiększyć świadomość społeczną dotyczącą możliwości wsparcia organizacji, która na co dzień zajmuje się profilaktyką i udzielaniem pomocy zwierzętom.
Celem kampanii jest również rozpowszechnienie opcji wpłat stałych na rzecz Fundacji Rasowy Kundel, które bezpośrednio wpływają na losy większości podopiecznych fundacji, a które – w odróżnieniu od nagłych i dramatycznych zbiórek, będących efektem braku działań profilaktycznych, nie są równie angażujące.
Zobacz również
W ramach kampanii pokuszono się o niecodzienny przekaz w niecodziennym miejscu – w samym centrum stolicy, tuż przy przystanku Metro Centrum, pojawił się mural, którego bohaterami są realni podopieczni Fundacji Rasowy Kundel. Autorami projektu graficznego są empatyczni artyści: Magda Magdziarz, Adam Biszewski oraz Janina Tłuczkiewicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcję postanowiły wesprzeć marka Nice To Fit You, która planuje wielowymiarowe i długofalowe wsparcie podopiecznych fundacji oraz agencja Good Looking Studio, która zadbała o miejsce reklamowe oraz materiały malarskie.
– Wiemy, jak wiele jest jeszcze do zrobienia, wiemy, że potrzebna jest pomoc doraźna, ale i praca u podstaw w edukowaniu dorosłych i tych najmniejszych – w miastach i na wsiach, że pies to część grupy społecznej, która zwie się rodziną. Wiele pracy przed nami, ale wierzymy, że pies po psie, człowiek po człowieku, zmienimy ten świat – mówi Dorota Perłowska, prezeska Fundacji Rasowy Kundel.
Mural będzie można oglądać co najmniej do 15 lutego 2021 roku.
zdjęcia: Michał Dziurkowski
PS
Z okazji ubiegłorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk był jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy musieli zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.
PS2
„Dasz piątaka dla Zwierzaka?” to zeszłoroczna inicjatywa organizacji Bieg na sześć łap, która miała za zadanie zwrócić uwagę na to, w jak trudnym położeniu w czasie epidemii Covid-19 znajduje się wiele schronisk, organizacji prozwierzęcych w Polsce, a także zachęcić wszystkich do pomocy tym placówkom.
PS3
Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.