W ramach współpracy Fundacji Azylu pod Psim Aniołem oraz Browaru NOOK, na butelki piw trafią wyjątkowe podobizny psów poszukujących domu oraz podstawowe informacje o każdym z prezentowanych czworonogów. Na etykietę trafił między innymi “Kom”, który został znaleziony błąkający się samotnie po polu.
– Kom jest uroczym, łaciatym pieskiem, który trafił do nas kilka miesięcy temu. Najprawdopodobniej miał wcześniej właścicieli, bo reaguje na komendy i bardzo grzecznie się zachowuje. Bardzo zależy nam, aby tak jak pozostałe psy trafił do dobrego domu. Zawsze staramy się o bezpośredni kontakt z osobami, które dokonały adopcji. Zresztą dodatkowo niemal codziennie dostajemy maile ze zdjęciami naszych byłych podopiecznych –mówi Joanna Burakiewicz z Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.
Zobacz również
Co więcej, w ramach akcji jeden procent ze sprzedaży każdej butelki piwa z podobizną piesków zostanie przekazany konto Fundacji.
– Mamy nadzieję, że inicjatywa naszego browaru pomoże zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów. Wszystkich zachęcamy do aktywnego włączenia się do pomocy. Może to być wsparcie Fundacji Azylu w postaci 1% przy rozliczaniu podatku lub wolontariat – zachęca Janusz Żyła, prezes Browaru NOOK.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Piwa z Browaru NOOK poświęcone akcji charytatywnej dostępne będą w sieciach sklepów: Auchan i Carrefour.
PS
We wrześniu br. krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.
PS2
Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.
PS3
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.