Popularna klubokawiarnia z Krakowa wpadła na nietypowy pomysł, by zachęcić mieszkańców pobliskich miast do adopcji bezdomnych psiaków. W ramach akcji pod hasłem „Dżok” na etykietach lemoniad polskiej marki Vigo Kombucha pojawiły się zdjęcia czworonogów z krakowskiego schroniska.
Forum Przestrzenie zachęca również swoich klientów do nagłaśniania akcji w mediach społecznościowych – nawet jeśli dana osoba nie może zaadoptować psa, może ktoś ze znajomych będzie chciał?
Zobacz również
Twórcy projektu zapowiadają, że nie jest to jednorazowa akcja.
PS
W ramach akcji #AdopcjaToSzczęście influencerzy z Trójmiasta wyprowadzili czworonogi na spacer, aby na swoich profilach na Instagramie pokazać wyjątkowość podopiecznych „Ciapkowa” i zachęcić obserwatorów do odwiedzania schronisk i adopcji zwierząt.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.
PS3
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.
PS4
Adopcja psa jest trudną decyzją, bo jak wybrać zwierzę, kiedy tak naprawdę nic o nim nie wiemy. Spotify wpadło na pomysł, jak sprawdzić, czy pies którego wybraliśmy, jest nam pisany.