Do słynnego cytatu, który pojawia się w archiwalnym wywiadzie – „piję sobie caffe latte i czuję się bosko” – w ostatnich latach powrócili internauci, wykorzystując archiwalne wideo m.in. w humorystycznych materiałach na Tiktoku oraz Instagramie.
Kubota postanowiła odświeżyć ten motyw, tworząc remake wywiadu, w którym wzięła udział sama Izabela Trojanowska.
Zobacz również
– Zapraszając do współpracy Izabelę Trojanowską chcieliśmy, czerpiąc bezpośrednio z popkultury, wyjść poza sztywny schemat działań marketingowych i dotrzeć do zróżnicowanych grup wiekowych. Co nieco starsi odbiorcy kojarzą Trojanowską z wielkimi przebojami „Tyle samo prawd ile kłamstw” czy „Wszystko, czego dziś chcę”, młodsi słuchają tej drugiej piosenki w aranżacji Moniki Brodki. Natomiast dla obydwu tych grup Trojanowska jest przykładem niewymuszonego stylu i charyzmy, z którymi my jako marka chcemy być kojarzeni – podsumowuje Alina Sztoch.


Wideo jest elementem kampanii promującym nową ofertę produktów marki Kubota w sklepach sieci Biedronka, a za jego realizację była odpowiedzialna poznańska agencja Easy Tiger Agency.
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing