28 maja rozpoczyna się kampania reklamowa „piłkarskiej promocji“ na stacjach ORLEN. To już trzeci etap działań marketingowych w ramach platformy komunikacyjnej „KIERUNEK ORLEN“.
Mechanika akcji promocyjnej polega na kolekcjonowaniu naklejek. Przy każdych zakupach – zarówno paliwa, jak i produktów dostepnych w sklepach ORLEN – klient otrzymuje naklejki. Zebranie odpowiedniej liczby naklejek upoważnia do zakupu piłki footbolowej w promocyjnej cenie.
Zobacz również
Mundialowe emocje związane z kibicowaniem polskiej drużynie odzwierciedla zarówno klimat spotów reklamowych, jak i sam mechanizm promocji.
W najnowszym spocie pojawia się ponownie postać zabawnego ufoludka.
Wśród mediów wykorzystanych w kampanii są: telewizja, internet (social media i współpraca kontentowa z portalem weszlo.com), radio, prasa oraz nośniki LED w bezpośrednim sąsiedztwie stref kibica w Warszawie, Krakowie I Gdańsku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing