PINKTOBER – Hard Rock Cafe Polska na rzecz świadomości raka piersi

O autorze
2 min czytania 2022-10-14

W październiku – miesiącu walki z rakiem piersi, polskie restauracje Hard Rock Cafe włączają się do  międzynarodowej kampanii Hard Rock International – PINKTOBER – podnoszącej świadomość społeczną  na temat raka piersi. Przez cały październik uczestniczyć będą w zbiórkach funduszy wspierających  Fundację Hard Rock Heals Foundation, charytatywną działalność Hard Rock, z której dochód trafi  między innymi do lokalnych organizacji charytatywnych. W Polsce będzie to Federacja Stowarzyszeń  AMAZONKI, która od 25 lat pomaga kobietom, zmagającym się z rakiem piersi. 

W tym roku Hard Rock łączy siły z Dominique Crenn – światowej sławy francuską szefową kuchni, restauratorką, aktywistką i osobą, która pokonała raka piersi. Crenn jest też pierwszą i jedyną kobietą w Stanach Zjednoczonych, która otrzymała trzy Gwiazdki Michelin i jedną z zaledwie pięciu na całym  świecie z tyloma odznaczeniami. We współpracy z Dominique Crenn, Hard Rock stworzył limitowaną  ofertę w menu, czyli krewetkowe tacos w stylu Baja, dostępne wyłącznie w Hard Rock Cafe na całym świecie, a część dochodu zostanie przekazana lokalnym organizacjom charytatywnym wybranym przez restauracje. 

Baja Style Shrimp Tacos – to trzy tacos z marynowanymi w meksykańskiej paście Achiote krewetkami, uzupełnione czerwoną salsą, marynowaną czerwoną cebulą, pikantnymi pestkami dyni, awokado i  szatkowaną kapustą, podane na ciepłych tortillach. Październikową ofertę uzupełnia koktajl Paloma, na  bazie tequili i soku z grejpfruta. 5 PLN ze sprzedaży każdego dania i każdego różowego koktajlu będzie przekazane na rzecz Federacji Stowarzyszeń AMAZONKI, która od 25 lat pomaga kobietom, zmagającym się z rakiem piersi. 

Restauracje w Polsce przygotowały także lokalne działania. 28 października w Hard Rock Cafe w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – koncert charytatywny zespołu The NoNamers, podczas  którego zbierane będą datki na Federację Stowarzyszeń Amazonki. W październiku i grudniu Hard Rock  Cafe Warsaw podjął również współpracę z Centrum Medycznym CMP, w zakresie której każda pacjentka, wykonująca badanie USG piersi w ramach akcji Gabinety z Różową Wstążką w oddziałach partnera, otrzyma voucher do restauracji na mini deser. Ten mały poczęstunek ma być formą podziękowania za  korzystanie z badań profilaktycznych dotyczących nowotworów, szczególnie raka piersi i tym samym  podnoszenie świadomości społecznej w tym temacie. CMP regularnie przypomina swoim pacjentkom, jak ważna w zapobieganiu nowotworom piersi jest diagnostyka i wczesne wykrycie zmian, a jej podstawą  są regularnie przeprowadzane badania. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z kolei Hard Rock Cafe Kraków w ramach kampanii przygotował kilka niespodzianek. 15 października  odbędą się zajęcia taneczne prowadzone przez Edytę Śliwę, a tydzień później, 22 października  charytatywne zajęcia z jogi, prowadzone przez Agę Ochałek – certyfikowaną nauczycielkę jogi w nurcie  Hatha, Vinyasa, Yin Joga oraz Jogi dla Dzieci. Udział w obu wydarzeniach jest możliwy po zapisach i  wpłacie dowolnej kwoty na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki.  

Wspomóc kampanię Pinktober można również poprzez zakup plakatu w wykonaniu polskiej ilustratorki, Anny Rudak, wpłacając datek na przygotowaną przez restaurację zrzutkę online. Plakat w rozmiarze A3 będzie dostępny do odbioru pod adresem Plac Mariacki 9 w Krakowie lub wysłany na  wskazany adres. Restauracja Hard Rock Cafe Kraków pokrywa koszty pakowania oraz przesyłki na  terenie Polski. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ciągu ostatnich 22 lat kampanii PINKTOBER, Hard Rock przekazał miliony dolarów na badania nad  rakiem piersi. W zeszłym roku zgromadzono ponad 700 000 dolarów, co stanowi największą kwotę, jaką  firma zebrała od czasu rozpoczęcia programu w 2000 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się