W październiku – miesiącu walki z rakiem piersi, polskie restauracje Hard Rock Cafe włączają się do międzynarodowej kampanii Hard Rock International – PINKTOBER – podnoszącej świadomość społeczną na temat raka piersi. Przez cały październik uczestniczyć będą w zbiórkach funduszy wspierających Fundację Hard Rock Heals Foundation, charytatywną działalność Hard Rock, z której dochód trafi między innymi do lokalnych organizacji charytatywnych. W Polsce będzie to Federacja Stowarzyszeń AMAZONKI, która od 25 lat pomaga kobietom, zmagającym się z rakiem piersi.
W tym roku Hard Rock łączy siły z Dominique Crenn – światowej sławy francuską szefową kuchni, restauratorką, aktywistką i osobą, która pokonała raka piersi. Crenn jest też pierwszą i jedyną kobietą w Stanach Zjednoczonych, która otrzymała trzy Gwiazdki Michelin i jedną z zaledwie pięciu na całym świecie z tyloma odznaczeniami. We współpracy z Dominique Crenn, Hard Rock stworzył limitowaną ofertę w menu, czyli krewetkowe tacos w stylu Baja, dostępne wyłącznie w Hard Rock Cafe na całym świecie, a część dochodu zostanie przekazana lokalnym organizacjom charytatywnym wybranym przez restauracje.
Zobacz również
Baja Style Shrimp Tacos – to trzy tacos z marynowanymi w meksykańskiej paście Achiote krewetkami, uzupełnione czerwoną salsą, marynowaną czerwoną cebulą, pikantnymi pestkami dyni, awokado i szatkowaną kapustą, podane na ciepłych tortillach. Październikową ofertę uzupełnia koktajl Paloma, na bazie tequili i soku z grejpfruta. 5 PLN ze sprzedaży każdego dania i każdego różowego koktajlu będzie przekazane na rzecz Federacji Stowarzyszeń AMAZONKI, która od 25 lat pomaga kobietom, zmagającym się z rakiem piersi.
Restauracje w Polsce przygotowały także lokalne działania. 28 października w Hard Rock Cafe w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – koncert charytatywny zespołu The NoNamers, podczas którego zbierane będą datki na Federację Stowarzyszeń Amazonki. W październiku i grudniu Hard Rock Cafe Warsaw podjął również współpracę z Centrum Medycznym CMP, w zakresie której każda pacjentka, wykonująca badanie USG piersi w ramach akcji Gabinety z Różową Wstążką w oddziałach partnera, otrzyma voucher do restauracji na mini deser. Ten mały poczęstunek ma być formą podziękowania za korzystanie z badań profilaktycznych dotyczących nowotworów, szczególnie raka piersi i tym samym podnoszenie świadomości społecznej w tym temacie. CMP regularnie przypomina swoim pacjentkom, jak ważna w zapobieganiu nowotworom piersi jest diagnostyka i wczesne wykrycie zmian, a jej podstawą są regularnie przeprowadzane badania.
Z kolei Hard Rock Cafe Kraków w ramach kampanii przygotował kilka niespodzianek. 15 października odbędą się zajęcia taneczne prowadzone przez Edytę Śliwę, a tydzień później, 22 października charytatywne zajęcia z jogi, prowadzone przez Agę Ochałek – certyfikowaną nauczycielkę jogi w nurcie Hatha, Vinyasa, Yin Joga oraz Jogi dla Dzieci. Udział w obu wydarzeniach jest możliwy po zapisach i wpłacie dowolnej kwoty na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wspomóc kampanię Pinktober można również poprzez zakup plakatu w wykonaniu polskiej ilustratorki, Anny Rudak, wpłacając datek na przygotowaną przez restaurację zrzutkę online. Plakat w rozmiarze A3 będzie dostępny do odbioru pod adresem Plac Mariacki 9 w Krakowie lub wysłany na wskazany adres. Restauracja Hard Rock Cafe Kraków pokrywa koszty pakowania oraz przesyłki na terenie Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ciągu ostatnich 22 lat kampanii PINKTOBER, Hard Rock przekazał miliony dolarów na badania nad rakiem piersi. W zeszłym roku zgromadzono ponad 700 000 dolarów, co stanowi największą kwotę, jaką firma zebrała od czasu rozpoczęcia programu w 2000 roku.