Partnerstwo umożliwi firmie Httpool oferowanie rozwiązań reklamowych Pinteresta swojej globalnej sieci klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Httpool zapewni dostęp i współpracę z reklamodawcami w krajach w tych regionach, w których Pinterest do tej pory nie wyświetlał reklam. Reklamodawcy w tych krajach będą teraz mogli docierać do bardzo zaangażowanych użytkowników Pinteresta na rynkach, na których wyświetlane są reklamy – użytkowników którzy odwiedzają tę platformę z zamiarem odkrywania inspirujących pomysłów na podjęcie działań z pomocą marek.
Httpool by Aleph ma wyjątkową pozycję, aby wspierać marketerów w osiąganiu sukcesów na Pintereście, a dzięki zawiązanemu właśnie partnerstwu firma Httpool będzie mogła zaoferować swoim klientom możliwość reklamowania się na tej platformie po raz pierwszy.
Zobacz również
Każdego miesiąca ponad 460 milionów ludzi odwiedza Pinteresta, aby odkryć produkty i usługi do swojej garderoby, nowego domu, na następne wakacje i wiele więcej. Reklamodawcy chcą zostać „odkryci” w tych momentach planowania i występuje tu naturalne dopasowanie potrzeb obu stron, ponieważ użytkownicy w tym samym czasie szukają marek, które mogą zainspirować ich do kolejnego zakupu. Zatem na Pintereście reklamodawcy mogą dotrzeć do konsumentów, na których im zależy, i poprowadzić ich od „odkrycia” do podjęcia decyzji – a wszystko to w bardzo pozytywnym kontekście i miejscu online.
– Pinterest to naprawdę unikalna platforma, zapewniająca możliwość realizacji strategii kompleksowego lejka sprzedażowego, na której reklamy mogą być wartościowym kontentem. Jesteśmy podekscytowani naszą współpracą z Aleph i wartością, jaką przyniesie ona naszym użytkownikom Pinteresta – powiedział Bill Watkins, Chief Revenue Officer w Pinterest.
– Pinterest łączy reklamodawców z konsumentami, którzy mają intencje zakupowe i w momencie kiedy są otwarci na marki. Szeroka gama klientów Aleph w różnych regionach świata pomoże przyciągnąć do platformy wielu nowych reklamodawców i umożliwi nam wyświetlanie trafniejszych reklam użytkownikom, którzy szukają inspiracji do podjęcia działań – dodaje.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Cieszymy się, że możemy współpracować z Pinterestem, aby pomóc naszej sieci 21 000 klientów osiągać wyniki i rozwijać się poprzez angażowanie odbiorców, którzy w naturalny sposób przychodzą na tę platformę by dokonywać zakupów – powiedział Gaston Taratuta, założyciel i dyrektor generalny Aleph.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Pinterest to zróżnicowana platforma, na którą użytkownicy przychodzą z wyraźnym zamiarem, by znaleźć coś do kupienia lub zrobienia. Nasi klienci, marketerzy, będą mieli teraz możliwość prowadzenia pełnej skali działań, od budowania świadomości marki po konwersje zakupowe, podczas gdy z drugiej strony my zapewnimy Pinterestowi dostęp do niektórych z najszybciej rozwijających się gospodarek na świecie – dodaje.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu startu współpracy z Pinterestem – dodaje Justyna Duszyńska, CEO / Managing Director Httpool Polska.
– Jest to niezwykła okazja dla lokalnych reklamodawców i marek do nawiązania kontaktu z odbiorcami, którzy przychodzą na tę platformę, aby odkrywać nowe pomysły i podjąć działania – dodaje.
Aleph Group, Inc to ekosystem globalnych ekspertów digital, łączący tysiące reklamodawców z miliardami konsumentów, która rozwija się dzięki wzmacnianiu lokalnych rynków poprzez reklamę digital. Aleph działa w ponad 130 krajach i pomaga reklamodawcom docierać do konsumentów na prawie 45 wiodących światowych platformach cyfrowych, takich jak Twitter, Meta, TikTok, Snapchat itd. Dzięki szytym na miarę rozwiązaniom zbudowanym na autorskich technologiach Aleph umożliwia lokalnym reklamodawcom maksymalizację wykorzystania platform online w celu dotarcia do właściwie dopasowanych grup odbiorców i osiągnięcia znaczących wyników.
Aleph zapewnia globalnym platformom możliwość łączenia się z lokalnymi ekosystemami reklamodawców na rynkach, na których nie są oni fizycznie obecni, i – korzystając z transgranicznego rozwiązania transakcyjnego Aleph – otrzymywania wpływów z wydatków na reklamę w wybranych przez nich prawie 50 walutach.
Firma Aleph została założona w 2005 roku i nadal jest prowadzona przez jej założyciela, dyrektora generalnego, Gastona Taratutę, Przedsiębiorcę Roku 2022 EY Wizją firmy jest przyspieszenia globalnego przejścia gospodarek z offline do online i napędzania długoterminowego wzrostu gospodarczego. Aby wesprzeć tę zmianę, Aleph założył własną firmę społecznościową Digital Ad Expert, której misją jest tworzenie możliwości ekonomicznych poprzez edukację w zakresie reklamy digital. Podejście Aleph było jak dotąd bardzo skuteczne – w ostatnich latach Grupa zwiększyła zatrudnienie do ponad 1700 pracowników w ponad 65 biurach i pozyskała inwestycje od partnerów instytucjonalnych, w tym CVC Partners, Twitter i Snap.
Pinterest to platforma inspiracji wizualnych, z której ludzie na całym świecie korzystają, aby kupować produkty spersonalizowane według własnego gustu, znajdować pomysły do wykorzystania offline i odkrywać najbardziej inspirujących twórców. Ludzie zapisali ponad 390 miliardów Pinów w różnych dziedzinach, od budowania domowego biura po przygotowywanie nowych przepisów i planowanie wakacji. Pinterest ma kwaterę główną w San Francisco, został uruchomiony w 2010 roku i ma ponad 460 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie. Jest dostępny na iOS i Androida oraz na Pinterest.com.
PS Pinterest i jego skryty potencjał – czyli jak działania płatne w serwisie mogą wesprzeć Wasz biznes?
Pinterest lśni i błyszczy, i mimo że nie ma popularności TikToka, olbrzymich społeczności Instagrama, to wciąż pozostaje bardzo atrakcyjnym miejscem dla marketerów z unikatową bazą użytkowników.