W skład Dentsu Aegis Network Polska wchodzą: agencje Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe – Carat oraz Vizeum, agencja performance marketing iProspect Polska, Posterscope Polska – agencja realizująca projekty z zakresu digital OOH oraz działania eventowe, agencja programmatic buying – Amnet oraz odpowiadający za media partnerships & research Amplifi.
– Cieszę się że dołącza do nas kolejny doświadczony manager, który digital ma w DNA. Piotr posiada szczególnie dla nas cenną perspektywę kliencką i niespożytą energię. Wierzę że świetnie pokieruje naszym zespołem odpowiedzialnym za działania komunikacyjne, a także inicjatywy takie jak Dentsu Privee oraz Dentsu Inspire – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.
Zobacz również
Bożek do Dentsu Aegis Network Polska przechodzi z DaWanda Polska, gdzie pełnił funkcję head of marketing & PR. Wcześniej, przez 4 lata związany był z Grupą Docplanner (ZnanyLekarz.pl), gdzie jako head of marketing odpowiadał za realizację strategii marketingowej B2B. Tę samą funkcję pełnił w GoldenLine.pl.
Doświadczenie zdobywał pracując jako business development manager w należącym do Agory serwisie Trader.com oraz w Axel Springer Polska jako internet sales director. Na początku kariery zawodowej związany był z Polska Press Grupa (Gratka.pl), gdzie pracował jako marketing & product development director.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach