Agencja specjalizuje się w tworzeniu contentu z unikalną inżynierią i podejściem do multikanałowego środowiska komunikacyjnego.
Piotr Chrobot wrócił z Dubaju, gdzie przez ostatnie 4 lata odpowiadał za kreację w biurach Wunderman na Bliskim Wschodzie (MEA). Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny w Interactive Solutions a potem w Saatchi & Saatchi, z którym dwukrotnie zdobył tytuł agencji roku. Na swoim koncie ma dziesiątki nagród, Cannes, KTR, Dubai Lynx, Epica czy Effie, Wielokrotnie zasiadał w jury prestiżowych konkursów reklamowych, w tym również w Cannes.
Zobacz również
Soniewicki wcześniej przez kilkanaście lat był związany z BBDO w Warszawie i Moskwie a przez ostatnie dwa lata z agencją Arc w ramach Grupy Publicis.
„Jesteśmy optymistami – mówi Piotr Chrobot – bo wierzymy w siłę dobrej kreacji i bliskiego partnerstwa z Klientami. Wierzymy, że w Polsce można robić reklamę na światowym poziomie, taką która przynosi wymierne efekty biznesowe a w ich konsekwencji nagrody. Teraz skupiamy się na działaniu, dłuższe komentarze z naszej strony pojawią się wraz z publikacją nowych projektów, którymi wkrótce będziemy się chwalić”.
Jedna z ostatnich prac Life on Mars to komunikacja konkursu INNOVATION 2018, przygotowana dla SAR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing