Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Piotr Hrebieniuk jako szef produktu dołącza do Omnipack

Piotr Hrebieniuk zaczął pracę w Omnipack jako szef produktu. Ostatnio był odpowiedzialny za rozwój produktów Grupy Trans.eu, a wcześniej przez wiele lat zdobywał doświadczenie w branży IT.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

Piotr Hrebieniuk w Omnipack będzie odpowiadał za strategię rozwoju produktu oraz jej implementację. – Nie jest tajemnicą, że za dynamicznym rozwojem e-commerce poszedł szybki rozwój usług wspierających sklepy internetowe. Niezwykle istotne dla przedsiębiorców stały się kwestie związane z logistyką, a dokładnie z fulfillmentem, czyli logistyką wyspecjalizowaną dla e-commerce. Mając już doświadczenie w transporcie FTLowym pomyślałem, że jest to idealny moment, aby wykorzystać moje kompetencje i uzupełniać je o doświadczenie w komplementarnej branży, ale z dużo większym potencjałem. Dziś internetowy kanał sprzedaży przestał być „nice to have”, a stał się kanałem, w który trzeba inwestować, aby przetrwać. Dlatego w e-commerce konkurencja się zagęściła. A jednym z głównych elementów budowania przewagi stała się logistyka i standard obsługi zamówień. Po pierwszych dniach w firmie, mogę z pełną pewnością potwierdzić, że czeka mnie tu świetna przygoda – komentuje Piotr Hrebieniuk.

Wcześniej Piotr Hrebieniuk kilka lat spędził na rynku IT w rolach managerskich: najpierw jako CTO i co-founder startupu tworzącego aplikacje mobilne, potem był odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie operacyjne kilku spółek IT. Pomagał budować strategie digitalowe oraz rozwijał cyfrowo różne podmioty. Ostatnie 4 lata w roli head of product odpowiadał za portfolio produktów Grupy Trans.eu, lidera na europejskim rynku platform transportowych.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj