Piotr posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze designu dla najbardziej prestiżowych, globalnych brandów. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za zespół kreatywny w obszarze designu i wszystkie jego projekty dla klientów agencji, w tym np. Żywca czy Pepsi. Piotrek od pięciu lat pracuje w dziale Kreacji Artegence zarządzanym przez Adama Zdeba.
Cieszę się, że będę prowadzić tak zdolny i zgrany team, łączący unikalne osobowości i talenty. Myślę, że razem będziemy dowozić wyjątkowe projekty i świetne efekty. Planuję pielęgnować nasz rozwój i zaangażowanie, tworząc nieszablonowe rzeczy dla największych marek – komentuje Piotr.
Zobacz również
Seniorski skill graficzny Piotra doprowadził go właśnie do tego miejsca jego kariery. Będzie odpowiedzialny za jakość już nie tylko swoich projektów, ale całego zespołu i dowożenie jej na każdym etapie prac dla kluczowych klientów agencji oraz podczas przetargów. Powodzenia, Piotrze! – powiedział Adam Zdeb, creative director w Artegence.
Piotrek pracował wcześniej w takich miejscach jak Deloitte Digital, Digital One i Kamikaze Digital. Posiada niezwykłą łatwość w wizualizowaniu różnorodnych plastycznie pomysłów, wykorzystujących nowoczesne technologie i rozległą wiedzę projektową ze świadomością trendów UX/UI. Cechuje go także świadomość i ciekawość rozwoju projektowania na styku technologii i social mediów.
Piotr ma na swoim koncie prowadzenie projektów dla topowych, globalnych marek jak m.in. Pepsi, Żywiec, Lay’s, Cheetos, Sunbites, Pizza Hut, Łowicz, Plus, Axa Direct, 7up, Kamis, Orange, Mazda, BZ WBK, Mentos, Łomża, Mirinda, Lipton Ice Tea, Barlinek, BP, Black Red White, Estēe Lauder, L’Oréal, Bobbi Brown, Clinique, Sephora czy Vichy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Ukończył kierunek Grafika Komputerowa i Multimedia na wydziale FTIMS Politechniki Łódzkiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing