Do tej pory jako Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit,® Snickers®, Airwaves®, Twix® i M&M’s®, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w 2016 r. jako Dyrektor Customer Marketingu, a następnie zbudował Zespół Portfolio i Customer Marketingu podczas integracji Mars Wrigley Polska. W 2019 r. objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży, odpowiedzialnego za kanał convenience, supermarkety, hipermarkety oraz dyskonty. W 2021 r. objął stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu, a także dołączył do lokalnego Zespołu Zarządzającego.
Związany wcześniej z działami sprzedaży i marketingu L’Oreal, Unilever, Coca-Cola i CEDC (Roust). Studiował w Polsce, Francji i USA. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej, a także członkiem jury Effie Award Polska.
Zobacz również
O sukcesji roli Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska będziemy informować w osobnej komunikacji.