Wspólnie z Piotrem Zawałło będzie wspierał Mariusza Piturę w zarządzaniu działem kreacji oraz współtworzeniu i nadzorowaniu prac kreatywnych. Małkiewicz będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.
Piotr Małkiewicz reklamą zajmuje się od ponad 13 lat. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej przez 8 lat związany był z agencją EURO RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił funkcję art directora, creative group head a następnie creative directora.
Zobacz również
Małkiewicz zdobywał doświadczenie tworząc projekty dla Kompanii Piwowarskiej (Grolsch, Tyskie), Nestle (Winiary, Gerber, Makarą), CEDC (Budweiser, Żubrówka, Bols), Perfetti (Chupa Chups), Danone (Actimel, Activia), MasterCard, Lay’s, Aviva, ING, Dulux, Wisła Kraków, Dog Chow, Zelmer, Wedel, Dove, Sodexo czy Gilette.
Jest laureatem wielu konkursów branżowych. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone m.in. Złotą Strzałą, Bumerangiem, Golden Arrow czy Kreaturą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach