TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong

Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem content marketing.
O autorze
0 min czytania 2021-01-19

Piotr Mikulski objął stanowisko head of content marketing team i będzie odpowiadał za zarządzanie i rozwój działu content marketing i SEO.

Z branżą marketingu internetowego związany jest od niemal 6 lat a swoje doświadczenie zawodowe zdobywał realizując kampanie SEO i content marketingowe dla klientów m. in. dla sektora e-commerce i online marketplace. Związany był z agencją content marketingową Elephate, w której piastował stanowisko managera i odpowiadał m.in. za tworzenie strategii contentowych, researchy, budowania linków i za kreację. Realizował projekty dla Morizon.pl, Viva!, Domodi, Europejski Fundusz Leasingowy, ALEO.

Piotr Mikulski jest autorem wielu artykułów eksperckich w mediach branżowych. Jest również członkiem jury semKRK. Z wykształcenia jest antropologiem kultury.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj