Piotrek ma za sobą studia kulturoznawcze na UŁ. Pisze od najmłodszych lat. Kiedy znudziły mu się literackie wyróżnienia, poszedł w stronę copywritingu. Od 2011 był na pisarskim freelancie – lubi mówić, że pisał już na każdy temat, chociaż wie, że to nieprawda.
Przez lata związany z PizzaPortal i AmRest. Uważa, że wszystko jest językiem, a słowo to najwspanialsze tworzywo marketingowe. Zafascynowany żywiołem mowy, czuje, że pisania każdego dnia trzeba się uczyć od nowa.
Zobacz również
Nie umie spać, w wolnym czasie najczęściej pracuje lubi też czasami popracować fizycznie. Uwielbia literaturę (głównie Nabokova, Woolf, Rotha, Bernharda, Sebalda, Bolano i Chabona), kino (bardzo dobre i bardzo złe), malarstwo (zwłaszcza Goi, Turnera, Kirchnera, Modiglianiego, Kiefera), jeżdżenie metrem, Manchester United i odstępstwa od normy.
Na zdjęciu z BETĄ – nowym czworonogiem, który po 5 latach w Łódzkim Schronisku trafił do MOSQI.TO
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell