Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Piotr Młynek objął stanowisko creative content lead w Saatchi & Saatchi

Piotr Młynek awansował na nowo utworzone stanowisko creative content lead i odpowiada za rozwój kompetencji contentowych i aktywacyjnych w dziale kreacji Saatchi & Saatchi.
O autorze
1 min czytania 2023-03-02

Zmiany w strukturze kreacji to efekt dynamicznego rozwoju kompetencji contentowych w agencji. Kreatywni prowadzeni przez Piotra Młynka współpracować będą z zespołami specjalistów z działów social media i strategii Saatchi & Saatchi.

– Dostrzegamy i odpowiadamy na rosnące zapotrzebowanie klientów na angażujące działania i treści, realizowane ze zrozumieniem nowych kanałów komunikacji, wyczuciem aktualnych trendów kulturowych, a także świadomością ograniczeń budżetowych i produkcyjnych – wyjaśnia Piotr Młynek, creative content lead.

Przez ostatnie 6 lat spędzone w Saatchi & Saatchi, Piotr Młynek jako senior copywriter tworzył zintegrowane kampanie, aktywacje i działania niestandardowe, zarówno lokalne, jak i międzynarodowe dla najważniejszych klientów agencji.

Teraz będzie rozwijał zespół kreatywnych odpowiadających za tworzenie angażujących aktywacji i wyjątkowych doświadczeń w digitalu – od contentu dla marek, przez kolaboracje z twórcami, aż po działania niestandardowe. W swojej pracy będzie wspierał kierujących działem kreacji Saatchi & Saatchi Michała Desowskiego i Michała Pawłowskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kontentowo-aktywacyjne doświadczenie Piotra oraz ostatnie lata spędzone przy kreowaniu platform komunikacyjnych, tworzą razem idealny mix skillset’u i doświadczenia potrzebnego, żeby rozwijać te kompetencje w dziale kreacji. Swoim talentem i dojrzałością niejednokrotnie udowodnił, że najwyższy czas na większe wyzwania – komentuje Michał Pawłowski, dyrektor kreatywny w Saatchi & Saatchi.

Piotr Młynek ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej, a od ponad 6 lat realizuje kreatywne projekty w Saatchi & Saatchi. Wcześniej pracował m.in. w Havas Worldwide i Opcom. Realizował kampanie zintegrowane, aktywacje, działania PR i działania niestandardowe m.in. dla IKEA, Nivea, OBI, COTY, Google, GSK, VISA, Banku Pekao czy XTB. Kreacje przez niego realizowane przyniosły nagrody w konkursach reklamowych: KTR, EFFIE czy Golden Arrow. Piotr jest laureatem konkursu Young Creatives, uczestnikiem Creative LIAisons Academy i jury Papaya Young Directors.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się